Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Ogłoszenie o zamówieniu

Stargard 17.08.2021 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

1. Gmina Stargard z siedzibą ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard informuje, że ma zamiar przystąpić do zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 zł, którego przedmiotem jest:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonywanie usługi usunięcia materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard”.

2. Zamkniętą kopertę z ofertą w postępowaniu należy złożyć w wersji papierowej, do dnia 25.08.2021 r. do godz. 14:00, w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój 215, Rynek Staromiejski 5, w Stargardzie.

3. Oferty składać mogą podmioty które w ramach prowadzonej działalności prowadzą usługi będące przedmiotem zamówienia. Usługę muszą wykonywać, personel (osoby) posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.

4. Dokumenty jakie ma złożyć Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (należy wypełnić wg wzoru

stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia).

1) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest. 

2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.                                                                                                                                                                     

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej*.                                                            

4)  Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100 000 zł (ważnej na dzień składania ofert), wraz z dowodem opłacenia składki.                                                                                                                              

5) Referencje lub inne dokumenty poświadczające, że Wykonawca posiada doświadczenie przy wykonywaniu co najmniej 2 usług; zebrania, transportu i utylizacji odpadów szkodliwych pochodzących z rozbiórki materiałów zawierających azbest, w trakcie których wykonywał usługi o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda.        

6) Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym dla realizacji zamówienia.      (Należy wypełnić dokładnie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia). Należy dysponować:                        a) jedną osobą z 12 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika robót rozbiórkowych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno – budowlanej.  b) dwoma osobami przeszkolonymi do wykonywania prac związanych z usuwaniem, elementów zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. Nr 71 poz. 649 z późn. zm. ).

* Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę:

- w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd,

(Zamawiający w przypadku niekompletności oferty w zakresie dokumentów i oświadczeń wymienionych od pkt 1 do 6 może raz wezwać Wykonawcę do ich uzupełnienia).

5. Wykonawca który uzyska zamówienie, podpisze umowę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia.

6. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do ogłoszenia. Kryterium oceny ofert: zamówienie

uzyska podmiot który zaproponuje najniższą cenę brutto wykonania usługi. Waga kryterium- cena- 100 %.

7. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych dostępny na stronie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl.

8. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się na stronie www.bip.gmina.stargard.pl.

9.  Informacja ws RODO stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia

10. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 25.08.2021 r. o godz. 14:20, w pokoju 312 Urzędu Gminy.

11. Pytania i wnioski w postępowaniu proszę kierować na poniższy  adres elektroniczny: przetargi@gmina.stargard.pl. 

W pytaniach proszę powoływać się na sygnaturę: Znak sprawy: GKI.271.80.2021.G.Ch.

12. Odpowiedzi na złożone pytania- wnioski Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl, w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.

   

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Chełmiński 17-08-2021 13:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Chełmiński 17-08-2021
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 25-08-2021 22:18