Informacja COVID-19
Zgodnie z art. 15zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
obrady sesji oraz posiedzenia komisji odbywają się z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (zdalny tryb obradowania).
W związku z powyższym, a także ze względu na zachowanie zasad bezpieczeństwa w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 każdy mieszkaniec, który chciałby uczestniczyć w obradach sesji bądź w posiedzeniach komisji, proszony jest o wcześniejszy kontakt z Biurem Rady Gminy, telefonicznie pod numer telefonu: 91 561 34 12 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: radagminy@gmina.stargard.pl, najpóźniej na dzień przed planowanym terminem posiedzenia.
Terminy posiedzeń Komisji oraz obrad Sesji zostały podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej Gminy Stargard oraz na tablicach ogłoszeń w Sołectwach, na terenie gminy Stargard.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 24-11-2020 08:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Aleksandra Kowal | 24-11-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 24-11-2020 08:00 |