Stargard 16.04.2018 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Zadanie jest przedmiotem umowy o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej nr 00045-6523.2-SW1610072/17/18 z dnia 9 marca 2018 roku zawartej w Województwem Zachodniopomorskim , w ramach programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”.
Postępowanie jest prowadzone, bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 4 pkt 8 PZP.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 73/2017 z dnia 12 kwietnia 2017 roku w sprawie Regulaminu udzielania zamówień do 30 000 euro w Urzędzie Gminy Stargard (dostępnego na stronie www.bip.gmina.stargard.pl).
1. Gmina Stargard z siedzibą ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard informuje, że ma zamiar przystąpić do zamówienia o wartości nie przekraczającej 30 000 euro, którego przedmiotem jest:
Zagospodarowanie plaży w Wierzchlądzie.
2. Zamkniętą kopertę z ofertą w postępowaniu należy złożyć w wersji papierowej, do dnia 23.04.2018 r. do godz. 14:00, w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój 215, Rynek Staromiejski 5, w Stargardzie. Kopertę należy opisać : ”Oferta- GKI.271.17.2018.G.Ch.Zagospodarowanie plaży w Wierzchlądzie”.
3. Oferty składać mogą podmioty które w ramach prowadzonej działalności prowadzą roboty będące przedmiotem zamówienia. Roboty budowlane muszą wykonywać, przez personel (osoby) posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje oraz odpowiednio przeszkolone w zakresie przepisów BHP.
4. Dokumenty jakie ma złożyć Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (należy wypełnić wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia).
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert;
2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu .Wypełniony druk “Oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” wypełnić wg załącznika nr 2. siwz.
3) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 50 000,00 zł;
4) wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonywaniu co najmniej jednej roboty budowlanej której przedmiotem było zagospodarowanie terenu rekreacyjnego, o wartości roboty nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje, protokół odbioru dokumentacji itp.), że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia.
5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
7) Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. Wykonawca który uzyska zamówienie złoży szczegółowy kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy.
5. Uwagi:
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (tzw. konsorcjum), istnieje obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W treści pełnomocnictwa należy wyraźnie zastrzec, że pełnomocnik umocowany jest również do zawarcia umowy, jeżeli taka jest wola uczestników konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być udzielone w formie pisemnej.
2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania ( dot. ust. 4 pkt. 1; dot. ust. 4 pkt. 5; dot. ust. 4 pkt. 6)
3) W przypadku niekompletności złożonej oferty lub w przypadku gdy złożone dokumenty i oświadczenia nie spełniają warunków określonych w ogłoszeniu, Zamawiający jeden raz wzywa Wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert lub złożenia wyjaśnień w zakresie złożonych ofert.
W przypadku negatywnej weryfikacji przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającego uzupełnienia złożonej oferty lub złożonych wyjaśnień do oferty przez wskazanego Wykonawcę- Wykonawca zostaje wykluczony lub jego oferta odrzucona.
6. Zamówienie uzyska Wykonawca który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia i najdłuższy deklarowany okres gwarancji wg poniższych zasad:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena - waga kryterium 90%
2) okres gwarancji waga kryterium – 10%
RAZEM 100 %
Ad1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium „cena” – maks. 90 punktów (90%).
Każda ze złożonych ofert będzie podlegać ocenie wg następującego wzoru:
CN
Co = -------- x 100 pkt X 90%
CR
Co - ilość punktów uzyskanych za oferowaną cenę
CN - cena najkorzystniejsza (najniższa) wyrażona w zł. brutto
CR - cena rozpatrywana wyrażona w zł. brutto
90% - waga oferty
Ad 2) przy kryterium okres gwarancji, najwyżej punktowana będzie oferta o najdłuższym okresie gwarancji, pozostałe oferty proporcjonalnie do oferty z najdłuższym terminem gwarancji. W okresie gwarancji należy określić ilość miesięcy na które gwarancja za wykonany przedmiot zamówienia będzie obowiązywać. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie może być dłuższy niż 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium „okres gwarancji” – maks. 10 punktów (GO)
(10%).
Każda ze złożonych ofert będzie podlegać ocenie wg następującego wzoru:
Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym czas gwarancji w przedziale 36- 40 miesięcy otrzyma: 2 pkt w tym kryterium oceny ofert.
Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym czas gwarancji w przedziale 41 – 45 miesięcy otrzyma: 4 pkt w tym kryterium oceny ofert.
Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym czas gwarancji w przedziale 46- 52 miesięcy otrzyma: 6 pkt w tym kryterium oceny ofert.
Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym czas gwarancji w przedziale 53- 60 miesięcy otrzyma: 10 pkt w tym kryterium oceny ofert.
10 % - waga oferty.
3) Łączna wartość punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
S = CO + GO
S – suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta /maks. 100 pkt/
CO – liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę
GO – liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny, okresu gwarancji tj. maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Umowa o zamówienie zostanie zawarta z Wykonawcą, który uzyska największą ilość punktów. Punkty oblicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Jeżeli nie można będzie wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Uwaga: Wykonawca w cenie oferty uwzględnia wszelkie koszty wykonania zamówienia które jest obowiązany wliczyć w koszt składanej oferty z uwzględnieniem zapisów rozporządzenia z dnia 12 września 2017 w sprawie minimalnego wynagrodzenia oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018 roku która to nakłada od dnia 1 stycznia 2018 roku minimalną stawkę godzinową 13,70 zł brutto wynagrodzenia pracownika.
7. Wykonawca który uzyska zamówienie, podpisze umowę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia.
8. Zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do ogłoszenia.
Termin związania ofertą 30 dni od daty otwarcia ofert.
9. Wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdują się na stronie www.bip.gmina.stargard.pl.
10. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się dnia 23.04.2018 r. o godz. 14:20, w pokoju 201 Urzędu Gminy, sala konferencyjna.
11. Pytania i wnioski w postępowaniu proszę kierować na nr faksu 91 561 34 11. Dla sprawniejszego udzielenia odpowiedzi pytania i wnioski prosimy przesyłać jednocześnie poniższy adres elektroniczny: przetargi@gmina.stargard.pl.
W pytaniach proszę powoływać się na sygnaturę: Znak sprawy: GKI.271.17.2018.G.Ch.
12. Odpowiedzi na złożone pytania- wnioski Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl, w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień do 30 000 euro w Urzędzie Gminy Stargard.
Wójt Gminy Stargard
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Chełmiński | 16-04-2018 12:43 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Chełmiński | 16-04-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Grzegorz Chełmiński | 16-04-2018 12:45 |