Stargard 15.05.2017r.
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Gmina Stargard z siedzibą ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard informuje, że ma zamiar przystąpić do zamówienia o wartości nie przekraczającej 30 000 euro, którego przedmiotem jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi usunięcia materiałów zawierających azbest
z terenu Gminy Stargard w ilości ok. 62,06 Mg. Usługa będzie polegać na:
1) (zadanie nr 1) demontażu pokryć dachów i innych elementów zebraniu ich, transporcie oraz utylizacji zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko) i za potwierdzeniem każdego zdjęcia na podstawie karty usunięcia odpadu ≈ 36,22 Mg.
2) (zadanie nr 2) zebranie, transport oraz utylizacja zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko) za potwierdzeniem każdego przekazania odpadu na podstawie karty usunięcia odpadu ≈ 25,84 Mg.
Zadanie będzie wykonywane zgodnie z wieloletnim programem pn.: Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032 wprowadzonym uchwałą Rady Ministrów z 14.07.2009 r. Zastosowanie mają również uchwała Nr XLI/332/2010 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 17.09.2010 r., uchwała Nr XLII/342/2010 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 29.10.2010 r. i uchwała Nr XVII/155/12 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 27.04.2012 r. Terminy usunięcia azbestu z poszczególnych nieruchomości należy uzgodnić z właścicielem oraz przedstawić Zamawiającemu preliminarz rzeczowo- finansowy prac.
2. Zamkniętą kopertę z ofertą w postępowaniu należy złożyć w wersji papierowej, do dnia 22.05.2017 r. do godz. 14:00, w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój 215, Rynek Staromiejski 5, w Stargardzie.
3. Oferty składać mogą podmioty które w ramach prowadzonej działalności prowadzą usługi będące przedmiotem zamówienia. Podmioty te muszą posiadać stosowne pozwolenia dla prowadzenia przedmiotowej działalności. Prace muszą wykonywać, przez personel (osoby) posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, odpowiednio przeszkolone w zakresie przepisów BHP.
4. Dokumenty jakie ma złożyć Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (należy wypełnić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia).
1) Ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi.
2) Ważną decyzję zezwalającą na transport i zbieranie odpadów zawierających azbest.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (Należy wypełnić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia).
5) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100 000 zł (ważnej na dzień składania ofert).
6) Referencje lub inne dokumenty poświadczające, że Wykonawca posiada doświadczenie przy wykonywaniu co najmniej 2 usług; zebrania, transportu i utylizacji odpadów szkodliwych pochodzących z rozbiórki materiałów zawierających azbest, w trakcie których wykonywał usługi o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda.
7) Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym dla realizacji zamówienia.(Należy wypełnić
dokładnie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia).
Należy dysponować:
- jedną osobą z 12 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika robót rozbiórkowych z uprawnieniami
do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
- dwoma osobami przeszkolonymi do wykonywania prac związanych z usuwaniem, elementów zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. Nr 71 poz. 649 z późn. zm. ).
5. Wykonawca który uzyska zamówienie, podpisze umowę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia.
6. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do ogłoszenia.
7. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się na stronie www.bip.gmina.stargard.pl.
8. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się dnia 22.05.2017 r. o godz. 14:20, w pokoju 201 Urzędu Gminy, sala konferencyjna.
9. Pytania i wnioski w postępowaniu proszę kierować na nr faksu 91 561 34 11. Dla sprawniejszego udzielenia odpowiedzi pytania i wnioski prosimy przesyłać jednocześnie poniższy adres elektroniczny: przetargi@gmina.stargard.pl.
W pytaniach proszę powoływać się na sygnaturę: Znak sprawy: GKI.271.43.2017.G.Ch.
10. Odpowiedzi na złożone pytania- wnioski Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl, w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Chełmiński | 15-05-2017 07:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Chełmiński | 15-05-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Grzegorz Chełmiński | 06-06-2017 09:11 |