Stargard 1.02.2016 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Gmina Stargard z siedzibą ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard informuje, że ma zamiar przystąpić do zamówienia o wartości nie przekraczającej 30 000 euro, którego przedmiotem jest:
Wykonanie prac polegających na utrzymaniu zieleni w nieruchomościach stanowiących własność gminy Stargard w roku 2016.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania zamówień do 30 000 euro w Urzędzie Gminy Stargard dostępny na stronie www.bip.gmina.stargard.pl, zakładka Regulaminy.
2. Zamkniętą kopertę z ofertą w postępowaniu należy złożyć w wersji papierowej, do dnia 10.02.2016 r. do godz. 14:00, w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój 215, Rynek Staromiejski 5, w Stargardzie.
W Skład oferty muszą wejść n.w. dokumenty i oświadczenia:
a) dokument rejestrowy.
b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeśli ofertę podpisywać będzie osoba nieupoważniona w dokumencie rejestrowym.
c) oświadczenie (załącznik nr 4).
d) polisa O.C. prowadzonej działalności, na kwotę minimum 100 000,00 zł.
e) referencję, wystawioną nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat dot. prawidłowego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia.
f) oświadczenie w sprawie sprzętu (załącznik nr 5).
g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
h) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Oferty składać mogą podmioty które w ramach prowadzonej działalności prowadzą usługi będące przedmiotem zamówienia. Prace muszą wykonywać sprzętem zarejestrowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sprawnym technicznie, odpowiednio oznakowanym i oświetlonym, przez personel (osoby) posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, odpowiednio przeszkolone w zakresie przepisów BHP.
4. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się na stronie www.bip.gmina.stargard.pl
5. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się dnia 10.02.2016 r. o godz. 14:20, w pokoju 201 Urzędu Gminy, sala konferencyjna.
6. Pytania i wnioski w postępowaniu proszę kierować na nr faksu 91 561 34 11. Dla sprawniejszego udzielenia odpowiedzi pytania i wnioski prosimy przesyłać jednocześnie poniższy adres elektroniczny: przetargi@gmina.stargard.pl.
7. Odpowiedzi na złożone pytania- wnioski Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl, w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.
Wójt Gminy Stargard Szczeciński
Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Chełmiński | 01-02-2016 08:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-02-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Grzegorz Chełmiński | 12-02-2016 14:40 |