Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

ROZBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. WITKOWO DRUGIE


OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro

NA ROZBUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ

W M. WITKOWO DRUGIE

 

 

 

  1. Zamawiający:    Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

 

numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu telefaks: 091 577-20-27

adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 20 PLN.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

  1. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Witkowo Drugie.

  2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.

  3. Zakres zamówienia: budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej: ułożenie kolektora z rur PVC 200 mm o długości 290 mb, montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych średnicy 1200 mm, montaż studzienek rewizyjnych PVC średnicy 425 mm.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 45 dni licząc od daty udzielenia zamówienia.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,  

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

  3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią, aby osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.

 

  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 26 września 2006 roku do godziny 13:00.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 26 września 2006 roku o godzinie 13:15.

 

  1. Termin związania ofertą - 30 dni.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

  1. Osoby upoważnione do kontaktów:   Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu nie podlega przekazaniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.

 

Wójt Gminy

Kazimierz Szarżanowicz

 

Data publikacji: 15.09.2006 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.pdf 2006-09-15 09:07:37 33,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2006-09-15 09:07:37 179,6KB 81 razy
2 Dokumentacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2006-09-15 09:09:05 3,8MB 92 razy
3 Rysunki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2006-09-15 09:10:41 2,9MB 50 razy
Wynik postępowania
1 zawiadomienie_o_wyborze_oferty.doc 2006-10-03 07:55:39 39KB
2 zawiadomienie_o_wyborze_oferty.doc 2006-10-04 09:36:16 39KB
Udzielenie zamówienia
1 og_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc 2006-10-19 09:24:15 31KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 15-09-2006 09:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 15-09-2006
Ostatnia aktualizacja: - 15-09-2006 09:07