Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy i przebudowy szkoły podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sowno.

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy i przebudowy szkoły podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sowno.
Numer ogłoszenia: 134747 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy i przebudowy szkoły podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sowno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy i przebudowy szkoły podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sowno z zastosowaniem założeń do projektowania (załącznik nr 11 do siwz), oraz z wykorzystaniem posiadanych dokumentów: a) Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stargard Szczeciński działek oznaczonych numerami 288, 289/4 i 290, położonych w obrębie ewidencyjnym Sowno. b) Mapa. 2) Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z 2014 r. poz. 40, 768, 822.), b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). d) Kosztorys winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130, poz. 1389). e) Proponowane rozwiązania techniczne muszą być zgodne z normami i wytycznymi obowiązującymi w tym zakresie oraz przepisami prawnym i technicznymi. Rozwiązania techniczne powinny zapewnić niskie koszty budowy i eksploatacji obiektu. f) Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego na Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy i przebudowy szkoły podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sowno w oparciu o dokumenty zawarte niniejszej siwz. Zamawiający wymaga, aby w dokumentacji projektowej nie występowały nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń. g) Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń powinny być tak sformułowane, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji (art.29 ust. 2 pzp), tj. aby nie wskazywać na dostawcę lub producenta, nie można też przywoływać instrukcji konkretnego producenta, chyba że jest to uzasadnione specyfiką zamówienia. W takim przypadku podając nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń należy dodać zapis lub równoważny (art. 29 ust. 3 pzp). 3) Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy udostępni dla przeprowadzenia wizji obiekty szkolne które są przedmiotem opracowania..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.30.00-7, 71.32.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 250.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 500 zł w terminie do 28 września 2015 r. do godz.14.00. Wadium wnoszone jest w formach określonych art.45 ust.6 ustawy: 1) poręczenia i gwarancje - jako zawartość oferty; w przypadku pieniądza - przelewem na konto Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim - Bank Pekso S.A. I Oddział w Stargardzie Szczecińskim nr 05 1240 3901 1111 0000 4216 5174. 2) .Zamawiający przyjmuje, że dochowany będzie termin wniesienia wadium - jeżeli najpóźniej 28 września 2015 r. do godz. 14:00 środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego (uznany zostanie rachunek). Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny, termin dokonania zlecenia przelewu; 3) poręczenia, gwarancje lub weksle winny być wystawione na okres nie krótszy niż okres związania ofertą - do dnia w którym upływa 30 dni od daty otwarcia ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert dzień - dzień, w którym upływa termin składania ofert jest dniem pierwszym związania); 4) w przypadku przelewu do oferty należy załączyć kserokopię przelewu oraz informację o numerze konta bankowego, na który należy zwrócić wadium; 5) dokument przelewu winien być opisany (wadium, nazwa zadania), 6) do zwrotu i utraty wadium stosuje się odpowiednio art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.60.2015.G.Ch.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.60.2015.G.Ch. 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub przebudowy (zgodnie z definicjami ustawy Prawo budowlane) , obejmującej obiekt budowlany użyteczności publicznej, spełniający poniższe warunki: kubatura min. 5 000 m 3, zakończony uzyskaniem pozwolenia na budowę. (wypełnić wg. załącznika nr 3).
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.60.2015.G.Ch.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.60.2015.G.Ch. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) co najmniej jedną osobą z minimum 36 miesięcznym doświadczeniem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane, stwierdzające prawo do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym - załącznik nr 5. 2) co najmniej jedną osobą z minimum 36 miesięcznym doświadczeniem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym - załącznik nr 6 3) co najmniej jedną osobą z minimum 36 miesięcznym doświadczeniem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznej i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7. 4) co najmniej jedną osobą z minimum 36 miesięcznym doświadczeniem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym - załącznik nr 4.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.60.2015.G.Ch. 2. Opłaconą (dowód opłacenia składki) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę co najmniej 200 000,00 zł (ważnej na dzień składania ofert).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin wykonania zamówienia tj. 1) etap I - zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja architektoniczno-urbanistyczna - w terminie do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania niniejszej umowy, - złożenie kompletnego wniosku o wydanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu 2) etap II - dokumentacja projektowo-kosztorysowa wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych - do 250 dni kalendarzowych od podpisania niniejszej umowy. 2. Termin o którym mowa w ust 1, może ulec zmianie w przypadku: 1) przedłużającej się procedury wydawania przez właściwe organy warunków technicznych, uzgodnień, opinii koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, gdzie winy nie ponosi Wykonawca. Inne zmiany: 1) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5 , 73-110 Stargard Szczeciński, pokój 303..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 14:00, miejsce: Gmina Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5 , 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 11.09.2015.12.58.44_OgA_oszenie.doc 2015-09-11 12:58:44 66,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 11.09.2015.12.58.44_Siwz_z_zaA_acznikami.zip Po terminie otwarcia ofert 2015-09-11 12:58:44 4,0MB 116 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 17.09.2015.09.32.38_Pytania_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-09-17 09:32:38 303,3KB
Wynik postępowania
1 20.10.2015.13.30.44_WybA_r_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2015-10-20 13:30:44 626,8KB
2 22.10.2015.10.00.13_WybA_r_oferty_najkorzystniejszej.doc 2015-10-22 10:00:13 45,5KB
Udzielenie zamówienia
1 28.10.2015.09.38.00_OgA_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc 2015-10-28 09:38:00 34,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Chełmiński 11-09-2015 12:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Chełmiński 11-09-2015
Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Chełmiński 28-10-2015 09:38