PLACÓWKI ROZWOJU KULTURALNO – SPORTOWEGO REJONU POGRANICZA W MIEJSCOWOŚCIACH GRZĘDZICE I PĘZINO
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro a nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
„PLACÓWKI ROZWOJU KULTURALNO - SPORTOWEGO REJONU POGRANICZA W MIEJSCOWOŚCIACH GRZĘDZICE I PĘZINO”
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu telefaks: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 40 PLN.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Wybudowanie w miejscowościach Grzędzice i Pęzino po jednym obiekcie kulturalno -sportowym z zapleczem gospodarczym wraz z infrastrukturą towarzyszącą - placem rekreacji i wypoczynku.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań, stanowiących odrębne jego części:
Zadanie Nr 1 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza
w miejscowości Grzędzice”
Zadanie Nr 2 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza
w miejscowości Pęzino”
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.21.22.10-1 - jednofunkcyjne obiekty sportowe,
45.21.00.00-2 - prace budowlane,
45.23.31.20-6 - drogowe prace budowlane,
-
Zakres zamówienia:
Zadanie Nr 1 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza
w miejscowości Grzędzice”
Obiekt kulturalno-sportowy: budynek szatni sportowej z zapleczem gospodarczym, obiekt wolnostojący parterowy, niepodpiwniczony, przykryty stropodachem krytym papą, o konstrukcji tradycyjnej, powierzchnia użytkowa obiektu - 126,38 m2, kubatura - 669,88 m3,
Plac rekreacji i wypoczynku: zatoki postojowe, miejsce na ognisko wraz z okalającymi je ławkami, stoły piknikowe z zadaszeniem, scena do występów artystycznych, oświetlenie terenu - lampy parkowe,
Zadanie Nr 2 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza
w miejscowości Pęzino”
Obiekt kulturalno-sportowy: budynek szatni sportowej z zapleczem gospodarczym, obiekt wolnostojący parterowy, niepodpiwniczony, przykryty stropodachem krytym papą, o konstrukcji tradycyjnej, powierzchnia użytkowa obiektu - 126,38 m2, kubatura - 669,88 m3,
Plac rekreacji i wypoczynku: ogrodzenie drewniane, miejsce na ognisko wraz z okalają-cymi je ławkami, stoły piknikowe z zadaszeniem, scena do występów artystycznych, utwardzony teren pod pojemnik na odpady, remont nawierzchni zatoki postojowej, oświetlenie terenu - lampy parkowe,
-
Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, obejmujących pełen zakres robót dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia:
Zadanie Nr 1 - do dnia 30 września 2007 r.
Zadanie Nr 2 - do dnia 30 września 2007 r.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia,
-
dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania robót budowlanych oraz środkami transportu,
-
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
-
przeciętna liczba zatrudnianych przez wykonawcę pracowników dla poszczególnych rodzajów robót jest nie mniejsza niż: roboty ogólnobudowlane - 5 pracowników, roboty sanitarne - 2 pracowników, roboty elektryczne - 2 pracowników,
-
kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
-
posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż cena złożonej oferty,
-
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 30 stycznia 2007 roku do godziny 13:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 30 stycznia 2007 roku o godzinie 13:15.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów: Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu przekazane zostało Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 22 grudnia 2006 roku.
Wójt Gminy Stargard Szczeciński Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.doc | 2006-12-22 10:19:36 | 229,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2006-12-22 10:19:36 | 353,5KB | 70 razy |
2 | Dokumentacja.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-03 03:03:12 | 290,2KB | 59 razy |
3 | dokumentacja1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-03 03:07:15 | 11,0MB | 122 razy |
4 | specyfikacja1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-03 03:08:54 | 1,3MB | 84 razy |
5 | przedmiar1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-03 09:55:02 | 204,5KB | 66 razy |
6 | przedmiar2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-03 09:56:04 | 469,3KB | 75 razy |
7 | specyfikacja2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-04 10:09:00 | 4,8MB | 154 razy |
8 | dokumentacja2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-04 18:33:52 | 14,0MB | 83 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienie_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-01-26 07:43:04 | 42,8KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf | 2007-02-19 09:32:23 | 24,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 22-12-2006 10:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 22-12-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 21-02-2007 19:42 |