Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

PLACÓWKI ROZWOJU KULTURALNO – SPORTOWEGO REJONU POGRANICZA W MIEJSCOWOŚCIACH GRZĘDZICE I PĘZINO


OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro a nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

„PLACÓWKI ROZWOJU KULTURALNO - SPORTOWEGO REJONU POGRANICZA W MIEJSCOWOŚCIACH GRZĘDZICE I PĘZINO”

 

 

 

 

  1. Zamawiający:    Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

 

numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu telefaks: 091 577-20-27

adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 40 PLN.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

 

  1. Wybudowanie w miejscowościach Grzędzice i Pęzino po jednym obiekcie kulturalno -sportowym z zapleczem gospodarczym wraz z infrastrukturą towarzyszącą - placem rekreacji i wypoczynku.

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań, stanowiących odrębne jego części:

Zadanie Nr 1 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza

w miejscowości Grzędzice”

Zadanie Nr 2 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza

w miejscowości Pęzino”

 

  1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.21.22.10-1 - jednofunkcyjne obiekty sportowe,

45.21.00.00-2 - prace budowlane,

45.23.31.20-6 - drogowe prace budowlane,

 

  1. Zakres zamówienia:   

Zadanie Nr 1 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza

w miejscowości Grzędzice”

Obiekt kulturalno-sportowy: budynek szatni sportowej z zapleczem gospodarczym, obiekt wolnostojący parterowy, niepodpiwniczony, przykryty stropodachem krytym papą, o konstrukcji tradycyjnej, powierzchnia użytkowa obiektu - 126,38 m2, kubatura - 669,88 m3,

 

Plac rekreacji i wypoczynku: zatoki postojowe, miejsce na ognisko wraz z okalającymi je ławkami, stoły piknikowe z zadaszeniem, scena do występów artystycznych, oświetlenie terenu - lampy parkowe,

Zadanie Nr 2 „Placówka rozwoju kulturalno - sportowego rejonu pogranicza

w miejscowości Pęzino”

Obiekt kulturalno-sportowy: budynek szatni sportowej z zapleczem gospodarczym, obiekt wolnostojący parterowy, niepodpiwniczony, przykryty stropodachem krytym papą, o konstrukcji tradycyjnej, powierzchnia użytkowa obiektu - 126,38 m2, kubatura - 669,88 m3,

Plac rekreacji i wypoczynku: ogrodzenie drewniane, miejsce na ognisko wraz z okalają-cymi je ławkami, stoły piknikowe z zadaszeniem, scena do występów artystycznych, utwardzony teren pod pojemnik na odpady, remont nawierzchni zatoki postojowej, oświetlenie terenu - lampy parkowe,

 

  1. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, obejmujących pełen zakres robót dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.

 

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Zadanie Nr 1 - do dnia 30 września 2007 r.

Zadanie Nr 2 - do dnia 30 września 2007 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,  

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia,

  3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania robót budowlanych oraz środkami transportu,

  4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

  1. przeciętna liczba zatrudnianych przez wykonawcę pracowników dla poszczególnych rodzajów robót jest nie mniejsza niż: roboty ogólnobudowlane - 5 pracowników, roboty sanitarne - 2 pracowników, roboty elektryczne - 2 pracowników,

  2. kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,  

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

  1. posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż cena złożonej oferty,

  2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

 

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.

 

  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 30 stycznia 2007 roku do godziny 13:00.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 30 stycznia 2007 roku o godzinie 13:15.

 

  1. Termin związania ofertą - 30 dni.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

  1. Osoby upoważnione do kontaktów:   Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu przekazane zostało Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 22 grudnia 2006 roku.

 

Wójt Gminy Stargard Szczeciński Kazimierz Szarżanowicz

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.doc 2006-12-22 10:19:36 229,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2006-12-22 10:19:36 353,5KB 70 razy
2 Dokumentacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-03 03:03:12 290,2KB 59 razy
3 dokumentacja1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-03 03:07:15 11,0MB 122 razy
4 specyfikacja1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-03 03:08:54 1,3MB 84 razy
5 przedmiar1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-03 09:55:02 204,5KB 66 razy
6 przedmiar2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-03 09:56:04 469,3KB 75 razy
7 specyfikacja2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-04 10:09:00 4,8MB 154 razy
8 dokumentacja2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-04 18:33:52 14,0MB 83 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienie_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-01-26 07:43:04 42,8KB
Wynik postępowania
1 informacja_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf 2007-02-19 09:32:23 24,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 22-12-2006 10:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 22-12-2006
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 21-02-2007 19:42