PORZĄDEK OBRAD XXIV Sesji Rady Gminy Stargard dnia 26 lutego 2021 r.
PORZĄDEK OBRAD
XXIV Sesji Rady Gminy Stargard
dnia 26 lutego 2021 r., godzina 10.00
- Otwarcie obrad XXIV Sesji Rady Gminy Stargard
- Stwierdzenie quorum
- Zatwierdzenie porządku obrad
- Przyjęcie protokołu Nr XXIII/21 z obrad Sesji Rady Gminy Stargard, która odbyła się w dniu 29 stycznia 2021 r.
- Interpelacje radnych
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 5 stycznia 2021 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci i określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych oraz zespołu szkolno-przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Stargard
- Podjęcie uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Stargard w 2021 roku
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Stara Dąbrowa a Gminą Stargard w zakresie lokalnego transportu zbiorowego
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania zakresu publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej pomiędzy Gminą Stargard a Gminą Suchań
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2021 r.
- Informacja Wójta Gminy nt. realizacji zadań w zakresie ochrony środowiska oraz działania systemu odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy – Stanowisko Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
- Ocena realizacji uchwał Rady Gminy za 2020 rok – Opinia Komisji Rewizyjnej
- Ocena funkcjonowania biblioteki publicznej, świetlic wiejskich oraz przedszkoli na terenie gminy – Stanowisko Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
- Ocena działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2020 rok – Stanowisko Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
- Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
- Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
- Odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na poprzedniej sesji
- Wolne wnioski i zapytania
- Ustalenie terminu następnej sesji
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
Sebastian Janiak
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aleksandra Kowal | 17-02-2021 13:43 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sebastian Janiak | 17-02-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Aleksandra Kowal | 17-02-2021 13:45 |