Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

PORZĄDEK OBRAD XXIV Sesji Rady Gminy Stargard dnia 26 lutego 2021 r.

PORZĄDEK OBRAD

XXIV Sesji Rady Gminy Stargard

dnia 26 lutego 2021 r., godzina 10.00

 

  1. Otwarcie obrad XXIV Sesji Rady Gminy Stargard
  2. Stwierdzenie quorum
  3. Zatwierdzenie porządku obrad
  4. Przyjęcie protokołu Nr XXIII/21 z obrad Sesji Rady Gminy Stargard, która odbyła się w dniu 29 stycznia 2021 r.
  5. Interpelacje radnych
  6. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 5 stycznia 2021 r.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci i określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych oraz zespołu szkolno-przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Stargard
  9. Podjęcie uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Stargard w 2021 roku
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Stara Dąbrowa a Gminą Stargard w zakresie lokalnego transportu zbiorowego
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania zakresu publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej pomiędzy Gminą Stargard a Gminą Suchań
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2021 r.
  13. Informacja Wójta Gminy nt. realizacji zadań w zakresie ochrony środowiska oraz działania systemu odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy – Stanowisko Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
  14. Ocena realizacji uchwał Rady Gminy za 2020 rok – Opinia Komisji Rewizyjnej
  15. Ocena funkcjonowania biblioteki publicznej, świetlic wiejskich oraz przedszkoli na terenie gminy –  Stanowisko Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
  16. Ocena działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2020 rok – Stanowisko Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
  17. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
  18. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
  19. Odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na poprzedniej sesji
  20. Wolne wnioski i zapytania
  21. Ustalenie terminu następnej sesji
  22. Zamknięcie obrad sesji.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Sebastian Janiak

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Kowal 17-02-2021 13:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Janiak 17-02-2021
Ostatnia aktualizacja: Aleksandra Kowal 18-02-2021 08:47