Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w obrębie ewidencyjnym Święte

Stargard Szczeciński, 2013-06-21

Znak: PP.271.4.2013.MA

Zaproszenie do składania ofert

na wykonanie zamówienia publicznego o wartości poniżej 14 000 euro

  1. Zamawiający:

Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

Telefon: 91 561-34-10 Telefaks: 91 561-34-11

  1. Nazwa i przedmiot zamówienia:

Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w  obrębie ewidencyjnym Święte.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. wykonanie dokumentacji zmiany planu miejscowego:
  2. sporządzanie projektów dokumentów i wykazów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia i udokumentowania prac planistycznych, których potrzeba wykonania wynika z obowiązujących przepisów prawa;
  3. wykonywanie obsługi procesu planistycznego, obejmującej wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności, których efektem będzie uchwalenie zmiany planu miejscowego i jej publikacja w wojewódzkim dzienniku urzędowym,
  4. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany planu miejscowego.

Granice terenu zmiany planu miejscowego określa Uchwała Nr XIV/131/12 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 3 lutego 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie ewidencyjnym Święte. Powierzchnia terenu objętego zmianą planu miejscowego - 32,2287 ha.

  1. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca wykona zamówienie w terminie do dnia 31 sierpnia 2015 roku.

  1. Kryterium wyboru oferty

Oferty oceniane będą według kryterium cena - waga 100%.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do wykonania zamówienia,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania zamówienia,
  3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

oraz w stosunku do których nie zachodzą przesłanki, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 1 osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu urbanisty z aktualną przynależnością do Izby Urbanistów.

  1. Przygotowanie oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na Formularzu ofertowym; do oferty należy załączyć wypełnione i podpisane Oświadczenie i Projekt umowy na wykonanie zamówienia, wraz załącznikami nr 1 i 2, oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę, w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego i opatrzonej napisem „OFERTA - ZMIANA PLANU MIEJSCOWEGO DLA TERENU W OBRĘBIE ŚWIĘTE”, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) lub przesłać na adres Zamawiającego w terminie do dnia 9 lipca 2013 r.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie wykonawcy
  3. Projekt umowy na wykonanie zamówienia wraz z Załącznikami Nr 1 i 2
  4. Uchwała Rady Gminy Stargard Szczeciński Nr XIV/131/12 z dn. 3.02.2012 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 24-06-2013 09:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Mirosława Antczak 24-06-2013
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 24-06-2013 09:52