Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (na czas zastępstwa)

WOLNE STANOWISKO PRACY

NA CZAS ZASTĘPSTWA

w Urzędzie Gminy Stargard

Rynek Staromiejski 5

73-110 Stargard

Wolne stanowisko:

stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Liczba i wymiar etatu – 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy (Umowa o prace na czas zastępstwa)

1.  Wymagania niezbędne:

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 1 rok stażu pracy.

2.   Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność nabywania i praktycznego wykorzystywania wiedzy,
  • wykształcenie wyższe z zakresu administracji publicznej, nieruchomości, geodezji i kartografii lub prawa,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista.

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podziału nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości oraz spraw z zakresu rozgraniczania nieruchomości.
  2. Prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, o których mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami.
  3. Prowadzenie spraw związanych z umarzaniem i rozkładaniem na raty wierzytelności gminy uzyskanych z tytułu opłat adiacenckich.
  4. Koordynowanie i sporządzanie planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji mienia, w tym:
  1. przygotowywanie dokumentacji do urządzenia ksiąg wieczystych oraz do wprowadzenia w nich zmian,
  2. sporządzenie dokumentu OT i przekazanie do księgowości.
  1. Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych oraz jej aktualizacja.
  2. Kontrola zagospodarowania nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz aktualizacja opłaty rocznej z tytułu oddania gruntów w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd.
  3. Sporządzanie sprawozdania o użytkowaniu gruntów w gminie.
  4. Sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań.
  5. Przygotowywanie i składanie deklaracji w sprawie podatku leśnego za nieruchomości stanowiące własność Gminy w terminach określonych w przepisach prawa.
  6. Składanie korekt w/w deklaracji w terminach określonych w przepisach prawa.
  7. Uzgadnianie z pracownikiem księgowości stanu mienia gminnego na koniec roku budżetowego.
  8. Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących zakresu prowadzonych spraw.
  9. Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznych oraz projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców w zakresie swoich obowiązków oraz podejmowanie działań zapewniających należyte ich załatwienie.
  10. Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta oraz sprawozdań statystycznych w zakresie swoich obowiązków.
  11. Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu obowiązków.
  12. Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.

4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca w siedzibie Urzędu Gminy Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5. Budynek wyposażony w podjazd i windę,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • praca polegająca na czynnościach powtarzających się.

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów:

  • podpisane  CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  na potrzeby aktualnej i  przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  • zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl  w zakładce PRACA - Urząd Gminy oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 213.

Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 14.05.2021 roku do godz. 1530 (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Stargard)

na adres:

Urząd Gminy Stargard

Rynek Staromiejski 5

73-110 Stargard

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem:

„Umowa o pracę na czas zastępstwa na wolne stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Gminy Stargard”

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu  91/561 34 25, 91/ 561 34 24.

 

 

Wójt Gminy Stargard

   Jerzy Makowski

 

Stargard, dnia 5 maja 2021 roku

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Mocarska 05-05-2021 10:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jerzy Makowski 05-05-2021
Ostatnia aktualizacja: - 05-05-2021 10:52