Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (na czas zastępstwa)
WOLNE STANOWISKO PRACY
NA CZAS ZASTĘPSTWA
w Urzędzie Gminy Stargard
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard
Wolne stanowisko:
stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
Liczba i wymiar etatu – 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy (Umowa o prace na czas zastępstwa)
1. Wymagania niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 1 rok stażu pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność nabywania i praktycznego wykorzystywania wiedzy,
- wykształcenie wyższe z zakresu administracji publicznej, nieruchomości, geodezji i kartografii lub prawa,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podziału nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości oraz spraw z zakresu rozgraniczania nieruchomości.
- Prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, o których mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw związanych z umarzaniem i rozkładaniem na raty wierzytelności gminy uzyskanych z tytułu opłat adiacenckich.
- Koordynowanie i sporządzanie planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji mienia, w tym:
- przygotowywanie dokumentacji do urządzenia ksiąg wieczystych oraz do wprowadzenia w nich zmian,
- sporządzenie dokumentu OT i przekazanie do księgowości.
- Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych oraz jej aktualizacja.
- Kontrola zagospodarowania nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz aktualizacja opłaty rocznej z tytułu oddania gruntów w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd.
- Sporządzanie sprawozdania o użytkowaniu gruntów w gminie.
- Sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań.
- Przygotowywanie i składanie deklaracji w sprawie podatku leśnego za nieruchomości stanowiące własność Gminy w terminach określonych w przepisach prawa.
- Składanie korekt w/w deklaracji w terminach określonych w przepisach prawa.
- Uzgadnianie z pracownikiem księgowości stanu mienia gminnego na koniec roku budżetowego.
- Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących zakresu prowadzonych spraw.
- Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznych oraz projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców w zakresie swoich obowiązków oraz podejmowanie działań zapewniających należyte ich załatwienie.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta oraz sprawozdań statystycznych w zakresie swoich obowiązków.
- Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu obowiązków.
- Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5. Budynek wyposażony w podjazd i windę,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca polegająca na czynnościach powtarzających się.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów:
- podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce PRACA - Urząd Gminy oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 213.
Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 14.05.2021 roku do godz. 1530 (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Stargard)
na adres:
Urząd Gminy Stargard
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard
Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem:
„Umowa o pracę na czas zastępstwa na wolne stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Gminy Stargard”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91/561 34 25, 91/ 561 34 24.
Wójt Gminy Stargard
Jerzy Makowski
Stargard, dnia 5 maja 2021 roku
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aleksandra Mocarska | 05-05-2021 10:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jerzy Makowski | 05-05-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 05-05-2021 10:52 |