PORZĄDEK OBRAD XII sesji Rady Gminy Stargard dnia 28 listopada 2019 r.
PORZĄDEK OBRAD
XII sesji Rady Gminy Stargard
dnia 28 listopada 2019 r.
1. Sprawy regulaminowe:
- otwarcie obrad XII sesji Rady Gminy Stargard
- stwierdzenie quorum
- zatwierdzenie porządku obrad
- przyjęcie protokołu Nr XI/19 z obrad sesji Rady Gminy Stargard, która odbyła się w dniu 25 października 2019 r.
2. Interpelacje radnych.
3. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Stargard.
4. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości i zasad przyznawania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowej dla sołtysów sołectw z terenu Gminy Stargard.
5. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulic w miejscowości Grzędzice.
6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne obciążenie służebnością przesyłu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Stargard.
7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2020 – 2022
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2020 r.
9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Rocznego Programu Współpracy gminy Stargard z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 r.”
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2019 r.
13. Informacja o wykonaniu zadań w zakresie budowy i naprawy dróg, oraz przygotowanie do zimy – wyjazd w teren – Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu.
14. Analiza wykonania budżetu gminy za III kwartały 2019 roku – Opinia Komisji Rewizyjnej.
15. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Stargard w roku szkolnym 2018/2019 – Sprawozdanie przedstawia Kierownik Ośrodka Administracji Szkół Gminy Stargard.
16. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym.
17. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym.
18. Odpowiedzi na interpelacje radnych.
19. Wolne wnioski i zapytania.
20. Ustalenie terminu następnej sesji.
21. Zamknięcie obrad sesji.
Wiceprzewodniczący Rady Gminy
Mateusz Jarosz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ewa Misztela | 21-11-2019 11:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 21-11-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Ewa Misztela | 21-11-2019 11:50 |