Zaświadczenia
ZAŚWIADCZENIA
Wydział/Jednostka prowadząca
Refaerat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Społecznych
Wymagane dokumenty
Podanie od osoby posiadającej interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów (okazanie do wglądu oryginału dokumentu świadczącego o interesie prawnym i dołączenie jego kserokopii do podania) oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Opłaty
Wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł.
Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia (dowód opłaty stanowi załącznik do wniosku).
Opłatę skarbową wnosi się w kasie urzędu lub na rachunek bankowy:
05 1240 3901 1111 0000 4216 5174
Urząd Gminy Stargard
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard
Miejsce złożenia dokumentów
Ewidencja Ludności, parter, pok. 1
tel. 91 561 34 23
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-15:00
przerwa: 10.00 -10.30, 13.00-13.30
Termin i sposób załatwienia
Termin załatwienia sprawy wynosi do 7 dni od daty wpływu podania.
Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r. Nr 217, poz. 1427 ze. zm.) art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. -Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (jednolity tekst. Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635).
Tryb odwoławczy
Od postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Zachodniopomorskiego, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.
Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Społecznych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 07-02-2019 10:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 07-02-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Aleksandra Mocarska | 21-09-2020 13:22 |