Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

PORZĄDEK OBRAD IX sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński dnia 25 czerwca 2015 r.

PORZĄDEK OBRAD
IX sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński

 dnia 25 czerwca 2015 r.

1. Sprawy regulaminowe:

- otwarcie obrad IX sesji Rady Gminy

- stwierdzenie quorum

- przyjęcie protokołu Nr VIII z obrad sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński odbytej w dniu

   29 maja 2015 r. 

- zatwierdzenie porządku obrad

2. Interpelacje radnych

3. Analiza stanu porządku publicznego na terenie Gminy Stargard Szczeciński 

   Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty

4. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2014 r.

   po uprzednim :

   - rozpatrzeniu sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Stargard Szczeciński za 2014 rok

   -rozpatrzeniu sprawozdania finansowego Gminy Stargard Szczeciński za 2014 rok

5. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2014 r.

   po uprzednim zapoznaniu się  z :

   1) sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za 2014 r.

   2) sprawozdaniem finansowym Gminy za 2014 r.

   3) opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu

   4) informacją o stanie mienia komunalnego

   5) stanowiskiem Komisji Rewizyjnej

   6) opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej

6. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu do spraw opiniowania kandydatów na ławników

7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w

   zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania

   tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi

8. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy

   Stargard Szczeciński

9. Ocena funkcjonowania transportu lokalnego i podmiejskiego pod kątem potrzeb mieszkańców  Gminy

   Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu

10. Informacja o wynikach  przeprowadzonej kontroli z wykorzystania żużlu w roku 2013

   Informację przedstawia Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej

11. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym

12. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym

13. Odpowiedzi na interpelacje radnych

14. Wolne wnioski i zapytania

15. Sprawy różne

16. Ustalenie terminu następnej sesji

17. Zamknięcie obrad sesji

 

                                                                                  

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Troszczyńska 10-06-2015 08:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-06-2015
Ostatnia aktualizacja: Anna Troszczyńska 10-06-2015 08:26