PORZĄDEK OBRAD IX sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński dnia 25 czerwca 2015 r.
PORZĄDEK OBRAD
IX sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński
dnia 25 czerwca 2015 r.
1. Sprawy regulaminowe:
- otwarcie obrad IX sesji Rady Gminy
- stwierdzenie quorum
- przyjęcie protokołu Nr VIII z obrad sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński odbytej w dniu
29 maja 2015 r.
- zatwierdzenie porządku obrad
2. Interpelacje radnych
3. Analiza stanu porządku publicznego na terenie Gminy Stargard Szczeciński
Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
4. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2014 r.
po uprzednim :
- rozpatrzeniu sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Stargard Szczeciński za 2014 rok
-rozpatrzeniu sprawozdania finansowego Gminy Stargard Szczeciński za 2014 rok
5. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2014 r.
po uprzednim zapoznaniu się z :
1) sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za 2014 r.
2) sprawozdaniem finansowym Gminy za 2014 r.
3) opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu
4) informacją o stanie mienia komunalnego
5) stanowiskiem Komisji Rewizyjnej
6) opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej
6. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu do spraw opiniowania kandydatów na ławników
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania
tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
8. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy
Stargard Szczeciński
9. Ocena funkcjonowania transportu lokalnego i podmiejskiego pod kątem potrzeb mieszkańców Gminy
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
10. Informacja o wynikach przeprowadzonej kontroli z wykorzystania żużlu w roku 2013
Informację przedstawia Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
11. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
12. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
13. Odpowiedzi na interpelacje radnych
14. Wolne wnioski i zapytania
15. Sprawy różne
16. Ustalenie terminu następnej sesji
17. Zamknięcie obrad sesji
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Troszczyńska | 10-06-2015 08:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 10-06-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Troszczyńska | 10-06-2015 08:26 |