Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Stargard Szczeciński, dn. 14.05.2015 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Gmina Stargard Szczeciński z siedzibą przy ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z drogi gminnej nr 26 (ul. Lipowa) w okolicach budynku mieszkalnego nr 12 w Lipniku na działkę nr 739, wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń.

 

 

1. Określenie przedmiotu zamówienia.

Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji odprowadzenia wód opadowych i  roztopowych z drogi gminnej nr 26 ul. Lipowa m. Lipnik. Następnie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego i  właściciela działki nr 739 koncepcji Wykonawca sporządzi dokumentację projektowo-kosztorysową w ilościach określonych w ust. 2  wraz z uzyskaniem  niezbędnych zgód i pozwoleń.

 

2.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w n.w ilościach w formie papierowej oraz elektronicznej (format PDF).

1) inwentaryzacja stanu istniejącego                                           -       2 egzemplarze

2) koncepcja                                                                             -         2 egzemplarze,

3) projekt budowlano-wykonawczy                                               -      6 egzemplarzy,

4) specyfikacje techniczne                                                          -      3 egzemplarze,

5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia            -      6 egzemplarzy

6) przedmiar robót                                                                       -    1 egzemplarz,

7) kosztorys inwestorski                                                                           -      1 egzemplarz,

8) forma elektroniczna dokumentacji o której mowa w pkt 1-7 - płyta cd  -  1 szt.

 

3. Podkład geodezyjny niezbędny do wykonania opracowania zabezpiecza Wykonawca.

 

4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania podkładu geodezyjnego, karty rejestracyjnej informatycznej kopii mapy (wtórnika)  w formie papierowej  i na nośniku elektronicznym wraz z przedmiotowym opracowaniem + protokół opinia ZUD oryginał + mapa załącznik graficzny ostemplowany przez ZUD.

 

5. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu.

 

6. Termin wykonania:

Max. 110 dni, min 80 dni od daty podpisania umowy.

 

7.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:

1/ zaakceptują termin wykonania opracowania:

Max. 110 dni, min 80 dni od daty podpisania umowy.

2/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktury.

3/ spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu.

 

8. Termin związania z ofertą: 20 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert 25.05.2015 r.

 

9. Zamawiający określa poniższe kryteria oceny ofert:

 

1) Kryterium oceny ofert: cena 90%.

 

2) Termin 10%

 

Za każdy dzień poniżej 110 dni Zamawiający przyzna 0,33 pkt, tj: 110 dni –0 pkt, (109 dni  –0,333 pkt. , 108 dni –0,666 pkt, 107 dni -1 pkt, 106 dni 1,333 pkt itd.  80 dni – 10 pkt.

 

Termin zaoferowany nie może być dłuższy niż 110 dni i nie może być krótszy niż 80 dni.

 

10. Oferta winna zawierać:

- formularz oferty na załączonym druku /załącznik nr 1/

- aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

- uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do branżowego samorządu zawodowego.

- oświadczenie /załącznik nr 2/

- referencję lub inny dokument poświadczający, że Wykonawca wykonał podobne zamówienie

w terminie 3 ostatnich lat

- polisę O.C. prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł

 

11. Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy / załącznik nr 3/.

 

12. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: „Oferta na  wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej odprowadzenia ścieków opadowych i roztopowych z drogi gminnej nr 26 (ul. Lipowa)”

 

13. Oferty należy składać do dnia 25.05.2015 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński- SEKRETARIAT (II piętro).

 

14 Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

 

- Marek Dłużewski 91 561 34 26, - kwestie techniczne

- Grzegorz Chełmiński91 561 34 27- kwestie formalne

 

Załączniki:

1/ Formularz ofertowy.

2/ Oświadczenie.

3/ Projekt umowy.

4/ Mapka sytuacyjna.

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Chełmiński 14-05-2015 11:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Chełmiński 14-05-2015
Ostatnia aktualizacja: - 14-05-2015 11:43