Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Zawiadomienie o wyniku postępowania


Stargard Szczeciński, 2013-07-01

Znak: PP.271.3.2013.MA

  Zawiadomienie o wyniku postępowania

w sprawie wykonania zamówienia publicznego o  wartości poniżej 14 000 euro

Gmina Stargard Szczeciński informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w  sprawie udzielenia zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie mapy do  celów planistycznych na potrzeby opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w obrębie Święte, jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez wykonawcę:

„GEODEZJA” Piotr Chojnacki, Wioletta Chojnacka

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Jagiellońska 32.

Wykonawca za wykonanie zamówienia zaoferował najniższą cenę: 4 993,80 zł brutto.

 Postępowanie prowadzono na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 01-07-2013 09:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Mirosława Antczak 01-07-2013
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 01-07-2013 09:03