Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Zawiadomienie o wyniku postępowania

Stargard Szczeciński, dnia 12.06.2013 r.

GKI.271.27.2013.EH

Zawiadomienie o wyniku postępowania w sprawie wykonania zadania pod nazwą: „Okresowa kontrola placów zabaw administrowanych przez gminę Stargard Szczeciński”

Prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami)

Gmina Stargard Szczeciński informuje, iż w wyniku postępowania na wykonanie zadania pod nazwą: „Okresowa kontrola placów zabaw administrowanych przez gminę Stargard Szczeciński” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez BENDER BUILDING Szymon Kubicki, 88-400 Żnin, ul. Mickiewicza 46/1. Cena oferty za wykonanie zamówienia wynosi: 1 500 zł brutto. Oferta spełnia wymogi formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty i jest najkorzystniejsza w świetle przyjętego kryterium jakim jest cena.

W terminie składania ofert wpłynęło 19 ofert cenowych o wartości od 1 500 zł do 16 000 zł brutto.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ewelina Hamrol 12-06-2013 11:45
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Hamrol 12-06-2013
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Hamrol 12-06-2013 11:47