Zawiadomienie o wyniku postępowania
Stargard Szczeciński, dnia 12.06.2013 r.
GKI.271.27.2013.EH
Zawiadomienie o wyniku postępowania w sprawie wykonania zadania pod nazwą: „Okresowa kontrola placów zabaw administrowanych przez gminę Stargard Szczeciński”
Prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami)
Gmina Stargard Szczeciński informuje, iż w wyniku postępowania na wykonanie zadania pod nazwą: „Okresowa kontrola placów zabaw administrowanych przez gminę Stargard Szczeciński” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez BENDER BUILDING Szymon Kubicki, 88-400 Żnin, ul. Mickiewicza 46/1. Cena oferty za wykonanie zamówienia wynosi: 1 500 zł brutto. Oferta spełnia wymogi formalne określone w zaproszeniu do złożenia oferty i jest najkorzystniejsza w świetle przyjętego kryterium jakim jest cena.
W terminie składania ofert wpłynęło 19 ofert cenowych o wartości od 1 500 zł do 16 000 zł brutto.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ewelina Hamrol | 12-06-2013 11:45 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewelina Hamrol | 12-06-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Ewelina Hamrol | 12-06-2013 11:47 |