Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Porządek Obrad XVI sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński dnia 30 marca 2012 r.

PORZĄDEK OBRAD
XVI sesji  Rady Gminy
Stargard Szczeciński
dnia 30 marca  2012 r.


 

1. Sprawy regulaminowe:
- otwarcie obrad XVI sesji Rady Gminy
- stwierdzenie quorum
- przyjęcie protokołu Nr XV z obrad sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński w dniu 02 marca  2012 r.
- zatwierdzenie porządku obrad
2. Interpelacje radnych
3.Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej w Koszewie
4.Podjęcie uchwały dotyczącej wyrażenia opinii w sprawie zmiany nazwy i siedziby gminy  Stargard Szczeciński
5.Podjęcie uchwały dotyczącej wyrażenia opinii w sprawie zmiany nazwy siedziby powiatu
6.Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy położonej w miejscowości Grzędzice
7.Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania taryfy dla zbiorowego  zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
8.Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i  zbiorowego  odprowadzania ścieków
9.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Stargard Szczeciński w 2012 roku
10.Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi
11.Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2012 r.
12.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej
13.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr X/78/11 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 16 września 2011 roku
14.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr X/79/11 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 16 września 2011 r.
15.Ocena funkcjonowania transportu lokalnego i podmiejskiego pod kątem potrzeb mieszkańców   gminy
     Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
16.Ocena funkcjonowania bibliotek, świetlic wiejskich, przedszkoli oraz klubów sportowych na terenie gminy
     Stanowisko Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
17.Analiza wydatków na płace, nagrody, szkolenia i delegacje służbowe Gminnej Biblioteki Publicznej w Klępinie za 2011 r.
     Opinia Komisji Rewizyjnej
18. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
19. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
20.Odpowiedzi na interpelacje radnych
21.Wolne wnioski i zapytania
22.Sprawy różne
23.Ustalenie terminu następnej sesji
24.Zamknięcie obrad  sesji

Przewodniczący Rady Gminy

Edward Kosmal

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 23-03-2012 22:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Zofia Stoczkowska 23-03-2012
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 17-05-2012 10:11