Porządek Obrad XLII sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 29 października 2010 roku
PORZĄDEK OBRAD
XLII Sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński
dnia 29 października 2010 r.
1. Sprawy regulaminowe:
- otwarcie obrad XLII sesji Rady Gminy
- stwierdzenie quorum
- przyjęcie protokołu Nr XLI z obrad sesji Rady Gminy Stargard Szczeciński w dniu 17 września 2010 r.
2. Interpelacje radnych
3. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu 1 dt żyta do celów wymiaru podatku rolnego
4. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek podatku od środków transportowych
6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji podmiotom niezaliczonym do sektora finansów publicznych , sposobu jej rozliczenia oraz kontroli wykonywania zleconego zadania
7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „ Programu współpracy gminy Stargard Szczeciński z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2011 r. „
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwał dotyczących zatwierdzenia „ Planu Odnowy Miejscowości Skalin „ gmina Stargard Szczeciński
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej uchwalenia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z inwentaryzacją na terenie gminy Stargard Szczeciński „
10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na remont zabytku
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2010 r. oraz zmiany limitów wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych innych niż przedszkola form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie gminy Stargard Szczeciński
13. Informacja o wykonaniu zadań w zakresie budowy i naprawy dróg oraz przygotowanie do zimy
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
14. Informacja Wójta Gminy o stanie mienia komunalnego
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
15. Analiza zapotrzebowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do projektu budżetu na rok 2011
Stanowisko Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
16. Podsumowanie działalności świetlic środowiskowych i świetlic TPD na terenie gminy
Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
17. Analiza realizacji budżetu gminy za 9 m-cy 2010 rok
Opinia Komisji Rewizyjnej
18. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych
Informację przedstawia Przewodniczący Rady Gminy i Wójt Gminy
19. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
20. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
21. Odpowiedzi na interpelacje radnych
22. Wolne wnioski i zapytania
23. Sprawy różne
24. Zamknięcie obrad sesji
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 26-10-2010 08:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zofia Stoczkowska | 26-10-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 26-10-2010 08:09 |