Sesja Rady Gminy Nr (18) XVIII/08 z 13 czerwca 2008 r.
PORZĄDEK OBRAD
XVIII SESJI RADY GMINY
Stargard Szczeciński
dnia 13 czerwca 2008 r.
1. Sprawy regulaminowe
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
- zgłoszenie uwag i poprawek do porządku obrad
- zatwierdzenie porządku obrad
2. Interpelacje radnych
3. Analiza stanu porządku publicznego
Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
4. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości na terenie Gminy Stargard Szczeciński udzielanych w ramach pomocy de minimis
5. Podjęcie uchwały w sprawie trybu i szczegółowych warunków zwolnienia od podatku rolnego użytków rolnych, na których zaprzestano produkcji rolnej
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2008 r., zmiany wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne oraz zmiany wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie ( EFTA) oraz innych środków zagranicznych niepodlegających zwrotowi
7. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego
8. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do Stowarzyszenia
9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „ Planu Odnowy Miejscowości Strzyżno „ gmina Stargard Szczeciński
10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Skalin.
11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na remont zabytku
12. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XIV/90/08 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 25 stycznia 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Sowno
13. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Sowno
14. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Lipnik
15. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Lipnik
16. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzic
17. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
19. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
20. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
21. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
22. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
23. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
24. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
25. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzic
26. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Grzędzice
27. Ocena funkcjonowania transportu lokalnego i podmiejskiego pod kątem potrzeb mieszkańców gminy
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
28. Ocena stanu dróg po okresie zimowym oraz plan budowy i remontów
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
29. Utrzymanie estetyki i czystości na terenie gminy
Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty z dokonanej oceny w terenie
30. Analiza realizacji budżetu gminy za I-szy kwartał 2008 r.
Opinia Komisji Rewizyjnej
31. Ocena realizacji wykonania budżetu Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w 2007 roku
Opinia Komisji Rewizyjnej
32. Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
33. Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
34. Odpowiedzi na interpelacje radnych
35. Wolne wnioski i zapytania
36. Sprawy różne
37. Ustalenie terminu następnej sesji
38. Zamknięcie obrad sesji
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 09-06-2008 08:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zofia Stoczkowska | 09-06-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 09-06-2008 08:41 |