Sesja Rady Gminy Nr ( 9) IX/07 z 29 czerwca 2007 r.
PORZĄDEK OBRAD
IX SESJI RADY GMINY
Stargard Szczeciński
dnia 29 czerwca 2007r.
1. Sprawy regulaminowe
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji
- zgłoszenie uwag i poprawek do porządku obrad
- zatwierdzenie porządku obrad
2. Interpelacje radnych
3. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody do zawarcia umowy dzierżawy na okres dłuższy niż trzy lata i wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargu na dzierżawę
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wydatków gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na 2007 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2007 r. , zmiany limitów wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne oraz zmiany wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności Unii Europejskiej
6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Stargard Szczeciński za pierwsze półrocze roku budżetowego
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kwoty poręczenia
8. Podjęcie uchwały zmieniającą Uchwałę Nr V/26/07 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 23 lutego 2007 r. w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do Stowarzyszenia
9. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu do spraw opiniowania kandydatów na ławników
10.Informacja Wójta Gminy na temat realizacji składanych wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Stanowisko Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
11.Informacja Wójta na temat zagospodarowania nieczystości z ternu gminy
Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu
12.Informacja Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na temat profilaktyki realizowanej na terenie gminy
Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty
13.Ocena realizacji wykonania budżetu Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska w 2006 roku
Opinia Komisji Rewizyjnej
14.Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym
15.Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym
16.Odpowiedzi na interpelacje radnych
17.Wolne wnioski i pytania
18.Sprawy różne
19.Ustalenie terminu następnej sesji
20.Zamknięcie obrad sesji
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 25-06-2007 07:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zofia Stoczkowska | 25-06-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 13-07-2007 10:01 |