Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Sesja Rady Gminy Nr ( 9) IX/07 z 29 czerwca 2007 r.


PORZĄDEK OBRAD

IX SESJI RADY GMINY

Stargard Szczeciński

dnia 29 czerwca 2007r.

1. Sprawy regulaminowe

- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

- przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji

- zgłoszenie uwag i poprawek do porządku obrad

- zatwierdzenie porządku obrad

2. Interpelacje radnych

3. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody do zawarcia umowy dzierżawy na okres dłuższy niż trzy lata i wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargu na dzierżawę

4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wydatków gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na 2007 r.

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2007 r. , zmiany limitów wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne oraz zmiany wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności Unii Europejskiej

6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Stargard Szczeciński za pierwsze półrocze roku budżetowego

7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kwoty poręczenia

8. Podjęcie uchwały zmieniającą Uchwałę Nr V/26/07 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 23 lutego 2007 r. w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do Stowarzyszenia

9. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu do spraw opiniowania kandydatów na ławników

10.Informacja Wójta Gminy na temat realizacji składanych wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy

Stanowisko Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu

11.Informacja Wójta na temat zagospodarowania nieczystości z ternu gminy

Opinia Komisji Gospodarki Mienia Komunalnego i Budżetu

12.Informacja Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na temat profilaktyki realizowanej na terenie gminy

Opinia Komisji Socjalno-Porządkowej i Oświaty

13.Ocena realizacji wykonania budżetu Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska w 2006 roku

Opinia Komisji Rewizyjnej

14.Informacja nt. działalności wójta w okresie międzysesyjnym

15.Informacja nt. działalności przewodniczącego rady gminy w okresie międzysesyjnym

16.Odpowiedzi na interpelacje radnych

17.Wolne wnioski i pytania

18.Sprawy różne

19.Ustalenie terminu następnej sesji

20.Zamknięcie obrad sesji

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 25-06-2007 07:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Zofia Stoczkowska 25-06-2007
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 13-07-2007 10:01