Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Remont świetlicy Rogowie

ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

Remont świetlicy Rogowie

 

  1. Zamawiający:    

Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91 561-34-10     numer telefaksu: 91 561-34-10

adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 303, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia

      Remont świetlicy w Rogowie

  1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

      45.26.26.90-4 Remont starych budynków

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Remont świetlicy w Rogowie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

Roboty na zewnątrz budynku:zbicie tynku na wysokości (50 cm) cokołu na elewacji północno – wschodniej i południowo – wschodniej, wykonanie nowego tynku i malowanie  cokołu,  naprawianie i malowanie daszków nad wejściem, wymiana drzwi wejściowych, położenie terakoty mrozoodpornej na schodach  zewnętrznych. 

Remont budynku wewnątrz parter:malowanie sufitu i ścian, zbicie glazury, zbicie w części pomieszczeń  tynków do wys. 150 cm i położenie nowych cementowo wapiennych, zbicie płytek lastryko i zdjęcie  wykładziny PCV, zamurowanie okna podawczego między pom., nadmurowanie ścian w pom. wc miedzy przedsionkiem a kabinami ustępowymi, położenie terakoty  we wszystkich pomieszczeniach (prócz malej sali) na wylewce poziomującej,  wymiana drzwi wewnętrznych, naprawa starych tynków, położenie glazury w wc, malowanie podłogi z desek w małej sali farbą olejną.

Remont budynku wewnątrz piętro:rozebranie trzech stopni klatki schodowej i wykonanie nowych o równej wysokości stopnia, zdjęcie wykładziny PCV w dużej sali oraz  części płytek lastryko na fragmencie klatki schodowej i kuchni, wymiana okien drewnianych na PCV oraz osadzenie parapetów wewnętrznych, wymiana okna podawczego na nowe z PCV miedzy pom., wykonanie  posadzek z terakoty, ułożenie glazury w kuchni (fartuch kuchenny), wymiana drzwi wewnętrznych, naprawa tynków, malowanie ścian i sufitów.

 

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 

Zamawiający wymaga, aby roboty  budowlane stanowiące przedmiot  zamówienia  zostały wykonane w terminie 100 dni od dnia zawarcia umowy o roboty budowlane (do terminów stosuje się przepisy art. 110 -116 Kodeksu Cywilnego).

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu
  2. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  3. Warunki wymagane od wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
    1. Płatność faktury VAT kompletnej  i prawidłowo wystawionej za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 21dni od daty wpływu do zamawiającego.
    2. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod warunkiem określenia w ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć Podwykonawcy/om.  
  4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości zamówienia nie mniejszej niż   120 000,00 zł brutto.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    3. posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
    4. posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 36 miesięcydoświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,
    5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
      1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.
      2. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł,
    6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

 

  1. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
    1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości zamówienia nie mniejszej niż   120 000,00 zł brutto. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    2. posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
    3. posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 36 miesięcydoświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.

  1. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjaletechnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
  2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
    2. wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.

 

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
  2. oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu  wykazania  braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
  5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  6. wykaz, co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
  7. dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
  8. dokument informujący o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.   
  9. dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego  na stanowisku kierownika budowy na formularzu stanowiącym  załącznik nr 4,
  10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto,
  11. polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 100 000,00 zł,
  12. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

 

  1. Wymagania dotyczące wadium  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, w sekretariacie, w terminie do dnia 4 kwietnia 2012 roku do godz.13:00.

 

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2012 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

 

  1. Termin związania ofertą– 30 dni.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

  1. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
    1. w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-27, w godz. 8.00 – 15.00
    2. w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłużewski – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-26, w godz. 8.00 – 15.00

 

  1. Informacje dodatkowe, dotyczące finansowania ze środków Unii Europejskiej: realizacja zadnia dofinansowywana z Europejskiego Fundusz Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW), w ramach działania „Odnowa i Rozwój Wsi” objętego PROW na lata 2007-2013.

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 20 marca 2012 roku.    

 

   

 

 

 

                    Wójt Gminy

                                                                                                                                          Kazimierz Szarżanowicz 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2012-03-20 12:15:09 54,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-03-20 12:16:02 371,4KB 231 razy
2 zal_6_projekt_budowlany_komplet_branz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-03-20 12:16:22 58,7MB 118 razy
3 zal_7_przedmiary.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-03-20 12:16:30 27,6MB 155 razy
4 zal_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2012-03-20 12:16:55 147,1KB 110 razy
5 Przedmiary_wersji_aktywnej.zip Po terminie otwarcia ofert 2012-03-20 12:17:28 34,2KB 114 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zapytanie_do_specyfikacji_27_03_2012_BIP.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-04-02 09:34:50 420,6KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2012-05-04 12:45:10 22,9KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2012-05-31 10:42:22 60,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 20-03-2012 12:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 20-03-2012
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 31-05-2012 10:42