Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Remont świetlicy w Skalinie

OGŁOSZENIE 

O  ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYM

 

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

Remont świetlicy w Skalinie

 

  1. Zamawiający:    

Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91 561-34-10     numer telefaksu: 91 561-34-10

adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 303, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

 

  1. Przedmiot zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia

      Remont świetlicy w Skalinie.

  1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

      45.26.26.90-4 Remont starych budynków

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Remont świetlicy w Skalinie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

dostosowanie wymiarów istniejących otworów drzwiowych do wymiarów nowej stolarki drzwiowej; montaż nadproży; demontaż nie użytkowanych drzwi i zamurowanie otworów, demontaż nie użytkowanego okna i zamurowanie otworu; uzupełnienie tynków w miejscach wykonanych zamurowań; skucie istniejącego ,,fartucha" nad zlewozmywakiem oraz położenie na ścianach okładziny z płytek ceramicznych w pasie miedzyszafkowym;skucie oraz położenie na ścianach nowej okładziny z płytek ceramicznych; skucie posadzki w pomieszczeniach  sanitariatów w celu zrównania z poziomem posadzki w sali; demontaż istniejącej posadzki i położenie okładziny z płytek terakotowych oraz wymiana płytek PCV na  wykładzinę PCV;wymiana istniejącej stolarki okiennej wraz z czyszczeniem, malowaniem i ponownym montażem istniejących stalowych krat; wymiana istniejącej stolarki drzwiowej;demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświet1eniowej i wewnętrznej , usunięcie starych powłok malarskich ze ścian i sufitów, wyrównanie i przygotowanie podłoża oraz ponowne pomalowanie (wszystkie pom.); malowanie na zewnątrz budynku ościeży oraz opasek wokół okien i drzwi, wymiana wentylatora dachowego; wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej; wymian armatury:  montaż grzejnika; montaż przepływomierza; wykonanie polbruku. 

 

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 

Zamawiający wymaga, aby roboty  budowlane stanowiące przedmiot  zamówienia  zostały wykonane w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy o roboty budowlane (do terminów stosuje się przepisy art. 110 -116 Kodeksu Cywilnego).

 

 

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu
  2. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  3. Warunki wymagane od wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
    1. Płatność faktury VAT kompletnej  i prawidłowo wystawionej za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 21dni od daty wpływu do zamawiającego.
    2. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod warunkiem określenia w ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć Podwykonawcy/om.  
  4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości zamówienia nie mniejszej niż   70 000,00 zł brutto.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
    3. posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
    4. posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 36 miesięcydoświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,
    5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
      1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.
      2. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł,
    6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  5. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast  pozostałe warunki,  określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
    1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości zamówienia nie mniejszej niż   70 000,00 zł brutto.
    2. posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
    3. posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje  dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym  budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 36 miesięcydoświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie może przedstawić  dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający  sposób potwierdza spełnienie  opisanego przez zamawiającego warunku.

  1. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjaletechnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
  2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
    2. wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni  z niniejszego  postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści  Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.

 

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
  2. oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu  wykazania  braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
  5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  6. wykaz, co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
  7. dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
  8. dokument informujący o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.   
  9. dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego  na stanowisku kierownika budowy na formularzu stanowiącym  załącznik nr 4,
  10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto,
  11. polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 100 000,00 zł,
  12. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

 

 

 

  1. Wymagania dotyczące wadium  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 12 marca 2012 roku do godz.13:00.

 

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12 marca 2012 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 302.

 

  1. Termin związania ofertą– 30 dni.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

 

  1. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
    1. w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-27, w godz. 8.00 – 15.00
    2. w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłużewski – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon  (91) 561-34-26, w godz. 8.00 – 15.00

 

  1. Informacje dodatkowe, dotyczące finansowania ze środków Unii Europejskiej: realizacja zadnia dofinansowywana z Europejskiego Fundusz Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW), w ramach działania „Odnowa i Rozwój Wsi” objętego PROW na lata 2007-2013.

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 24 lutego 2012 roku.    

 

   

 

 

 

                    Wójt Gminy

                                                                                                      Kazimierz Szarżanowicz 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2012-02-24 11:48:57 54,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-24 11:49:26 371,8KB 218 razy
2 6_projekt_budowlano_wykonawczy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-24 11:50:26 37,7MB 191 razy
3 7_przedmiary_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-24 11:50:32 1,5MB 383 razy
4 Zal_do__pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2012-02-24 11:50:54 80,6KB 169 razy
5 Przedmiary_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2012-02-24 11:51:16 17,5KB 203 razy
Wynik postępowania
1 informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2012-04-10 13:56:35 23,6KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2012-04-30 13:50:00 64,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 24-02-2012 11:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 24-02-2012
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 30-04-2012 13:50