WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MAŁKOCINIE
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro
NA WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MAŁKOCINIE
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 15 PLN.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Małkocinie.
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74.22.20.00.
-
Zakres zamówienia:
-
wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Małkocinie, według założeń do projektowania, stanowiących załącznik do SIWZ,
-
uzyskanie wymaganych obowiązującym prawem warunków technicznych, uzgodnień i opinii koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych,
-
uzyskanie na podstawie dokumentacji projektowej decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych,
-
sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonanie robót budowlanych, realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dokumentacje projektowe rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia,
-
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią, aby osoby wykonujące zamówienie posiadały uprawnienia projektowe i uprawnienia zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 3 stycznia 2007 roku do godziny 13:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 3 stycznia 2007 roku o godzinie 13:15.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów: Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu nie podlega przekazaniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
1
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 1._ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2006-12-06 09:47:13 | 33,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 2._SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2006-12-06 09:47:13 | 214,4KB | 96 razy |
2 | Rys.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2006-12-06 09:49:36 | 2,6MB | 60 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2007-02-13 12:19:06 | 24,0KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogloszenie_o_zawarciu_umowy.pdf | 2007-02-23 08:42:25 | 23,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 06-12-2006 09:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 06-12-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 23-02-2007 08:42 |