Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Warchlino, Kiczarowo i Grabowo Kolonia Górna
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Warchlino, Kiczarowo i Grabowo Kolonia Górna
- Zamawiający:
Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 91 561-34-10 numer telefaksu: 91 561-34-10
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
- Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 301, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
-
Przedmiot zamówienia:
- Nazwa zamówienia
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Warchlino, Kiczarowo i Grabowo Kolonia Górna.
- Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45316110 – 9 – instalowanie urządzeń .
- Opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy - dotyczy trzech odrębnych zadań:
Zadanie nr 1– budowa oświetlenia drogi w miejscowości Warchlino, Gmina Stargard Szczeciński. Zakres robót obejmuje montaż: słupów oświetleniowych 6 szt., wysięgników WŁM A 6 szt., oprawy oświetleniowe 6 szt. i szafa oświetlenia ulicznego SOU 1 szt., kabli wielożyłowych w rowach kablowych w wykopie 183 m.
Zadanie nr 2– budowa oświetlenia drogi w miejscowości Kiczarowo, Gmina Stargard Szczeciński. Zakres robót obejmuje montaż: słupów oświetleniowych 4 szt., wysięgników WŁM A 4 szt., oprawy oświetleniowe 4 szt. i szafa oświetlenia ulicznego SOU 1 szt., kabli wielożyłowych w rowach kablowych w wykopie 107 m.
Zadanie nr 3 – budowa oświetlenia drogi w miejscowości Grabowo Kolonia Górna, Gmina Stargard Szczeciński. Zakres robót obejmuje montaż: słupów oświetleniowych 2 szt., wysięgników 3 szt., oprawy oświetleniowe 3 szt., przewodów izolowanych linii napowietrznej 0,092 km.
- Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia zostały wykonane w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy o roboty budowlane (do terminów stosuje się przepisy art. 110 -116 Kodeksu Cywilnego).
- Opis warunków udziału w postępowaniu
- Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
-
Warunki wymagane od wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
- Płatność faktury VAT kompletnej i prawidłowo wystawionej za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 21dni od daty wpływu do zamawiającego.
- Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod warunkiem określenia w ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć Podwykonawcy/om.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
- posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
- posiadają lub dysponują osobą zdolną do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym robót elektrycznych oraz posiadającym zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
-
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast pozostałe warunki, określone w pkt 3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.
- posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
- posiadają lub dysponują osobą zdolną do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym robót elektrycznych oraz posiadającym zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
- W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjaletechnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
-
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
- wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
- oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz, co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
- dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy w specjalności elektrycznej, posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
- dokument informujący o podstawie do dysponowania osobą wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności elektrycznej.
- dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 4,
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto,
- polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 100 000,00 zł,
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
- Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 19 lipca 2011 roku do godz.14:00.
- Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19 lipca 2011 roku o godz. 14:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 302.
- Termin związania ofertą– 30 dni.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
-
Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
- w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-27, w godz. 8.00 – 15.00
- w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłużewski – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-26, w godz. 8.00 – 15.00
- Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 czerwca 2011 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2011-06-27 12:10:01 | 53,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:10:38 | 375,2KB | 209 razy |
2 | zal_6_1_projekt_budowlano_wykonawczy_oswietlenie_dr_w_warchlinie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:10:55 | 9,8MB | 390 razy |
3 | zal_6_2_projekt_budowlano_wykonawczy_oswietlenia_dr_w_kiczarowie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:11:07 | 9,3MB | 750 razy |
4 | zal_6_3_projekt_budowlano_wykonawczy_oswietlenia_dr_w_grabowie_kol_gorna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:11:14 | 7,6MB | 1238 razy |
5 | zal_7_1_Specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_w_Warchlinie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:11:48 | 347,9KB | 264 razy |
6 | zal_7_2_Specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_w_Kiczarowie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:12:09 | 339,5KB | 225 razy |
7 | zal_7_3_Specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_w_Grabowie_Kol_Gorna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:12:31 | 417,5KB | 679 razy |
8 | zal_8_1.Przedmiar_Robot_Warchlino.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:13:29 | 2,6MB | 489 razy |
9 | zal_8_2_Przedmiar_Robot_Kiczarowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:14:29 | 2,7MB | 309 razy |
10 | zal_8_3_Przedmiar_Robot_Grabowo_Kol_Gorna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:14:51 | 370,2KB | 314 razy |
11 | Przedmiary_wersji_aktywnej.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:15:07 | 13,2KB | 221 razy |
12 | Zal_do__pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-06-27 12:15:25 | 82,1KB | 181 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zapytanie_do_specyfikacji_01_07_2011.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-06 10:58:23 | 31,8KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2011-08-02 12:20:45 | 22,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2011-08-12 09:27:41 | 61,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Bartosz Rudnicki | 27-06-2011 12:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 27-06-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Bartosz Rudnicki | 12-08-2011 09:27 |