ROZBIÓRKA BUDYNKU ŚWIETLICY W KLĘPINIE ORAZ DOBUDOWA ŚCIANY
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej ni? kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
ROZBIÓRKA BUDYNKU ŚWIETLICY W KLĘPINIE ORAZ DOBUDOWA ŚCIANY
1. Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 91 561-34-10 numer telefaksu: 91 561-34-10
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej
Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój
211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
4. Przedmiot zamówienia:
1. Nazwa zamówienia
Rozbiórka budynku świetlicy w Klępinie oraz dobudowa ściany szczytowej.
2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe
45.22.00.00-5 Prace budowlane i in?ynieryjne
3. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie rozbiórki istniejącego budynku świetlicy gminnej zlokalizowanej
w miejscowości Klępino. Zakres zamówienia obejmuje równie? wykonanie ściany
szczytowej stanowiącej zwieńczenie budynku mieszkalnego przyległego do
rozebranej świetlicy (budynek mieszkalny nie podlega rozbiórce).
5. Nie dopuszcza się mo?liwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: 20 grudnia 2010 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu
1. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego
rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych).
2. Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został
wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za wa?ną i podlegała ocenie
przez Komisję Przetargową:
1) Płatność faktury VAT kompletnej i prawidłowo wystawionej za wykonanie robót do 10
dni od daty wpływu do zamawiającego.
2) Wykonawca mo?e powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod
warunkiem określenia w ofercie cześć zamówienia jaką zamierza powierzyć
Podwykonawcy/om.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y
stosowne dokumenty.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek
zostanie spełniony je?eli wykonawca wyka?e, ?e zrealizował w okresie ostatnich
pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je?eli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę
budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia.
3) posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania
zamówienia. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y stosowne
oświadczenie.
4) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek
zostanie spełniony je?eli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem
budowy, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym
budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynale?ność do właściwej izby
samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać
kwalifikacje: łącznie, co najmniej 24 miesięcy doświadczenia zawodowego na
stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o
podstawie dysponowania tymi osobami,
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia tj.,
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości
100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca
zło?y stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej. Je?eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo?e przedstawić
dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez
zamawiającego, mo?e przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób
potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, ?e
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000,00 zł,
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych).
4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia ni?ej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą
spełniać łącznie. Natomiast pozostałe warunki, określone w pkt 3 niniejszego rozdziału,
spełniać musi ka?dy z wykonawców:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek
zostanie spełniony je?eli wykonawca wyka?e, ?e zrealizował w okresie ostatnich
pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je?eli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę
budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia.
2) posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania
zamówienia. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y stosowne
oświadczenie.
3) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek
zostanie spełniony je?eli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem
budowy, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym
budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynale?ność do właściwej izby
samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać
3
kwalifikacje: łącznie, co najmniej 24 miesięcy doświadczenia zawodowego na
stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o
podstawie dysponowania tymi osobami,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia tj.,
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości
składanej oferty. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y stosową
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Je?eli z
uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo?e przedstawić dokumentów
dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego,
mo?e przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza
spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
3. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów, niezale?ne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków,
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, i? będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
(podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
4. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zło?onych w ofercie przez
wykonawcę.
b. wykonawcy nie spełniający powy?szych warunków zostaną przez zamawiającego
wykluczeni z niniejszego postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, ?e
treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
oferta zostanie odrzucona.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta
wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia -
wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
2) oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący
załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, je?eli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej ni? 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2
ustawy,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
?e wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ?e uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło?enie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie
wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ?e wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenia, ?e uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło?enie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawionego nie wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4
6) wykaz, co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je?eli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz
daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ?e roboty te
zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone –
na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
7) dokumenty stwierdzające, ?e kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia
budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające jego przynale?ność do właściwej izby
samorządu zawodowego.
8) dokument informujący o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do pełnienia
funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych
i elektrycznych.
9) dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy
doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy na formularzu
stanowiącym załącznik nr 4,
10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których
Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej ni? na 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga
udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej
Wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto,
11) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ?e Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej wysokości minimum 200 000,00 zł,
12) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów, niezale?ne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków;
wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
9. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %.
11. Ofertę nale?y zło?yć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek
Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 29 października 2010 roku do godz.
14:00.
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29 października 2010 roku o godz. 14:15 w Urzędzie
Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.
13. Termin związania ofertą – 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego
systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
5
15. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłu?ewski – Urząd Gminy
w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-29 wew. 26, w godz. 8.00 – 15.00
2) w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy
w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-27 wew. 27, w godz. 8.00 – 15.00
16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 14 października 2010 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szar?anowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamA_wieniu.pdf | 2010-10-14 13:27:39 | 50,8KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-14 13:31:44 | 172,4KB | 281 razy |
2 | zal_6_dokumentacja_projektowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-14 13:42:58 | 21,8MB | 141 razy |
3 | zal_7__Przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-14 13:43:36 | 427,3KB | 555 razy |
4 | zal_8_Specyfikacje_Techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-14 13:44:13 | 770,8KB | 588 razy |
5 | Zal-do-pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-14 13:44:51 | 68,2KB | 194 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2010-11-03 10:21:57 | 21,1KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2010-11-10 13:52:51 | 60,7KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Bartosz Rudnicki | 14-10-2010 13:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 14-10-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Bartosz Rudnicki | 26-11-2010 08:08 |