Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

ROZBIÓRKA BUDYNKU ŚWIETLICY W KLĘPINIE ORAZ DOBUDOWA ŚCIANY

 

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej ni? kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie

art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

ROZBIÓRKA BUDYNKU ŚWIETLICY W KLĘPINIE ORAZ DOBUDOWA ŚCIANY

1. Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5

numer telefonu: 91 561-34-10 numer telefaksu: 91 561-34-10

adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl

2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej

Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie

Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój

211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.

4. Przedmiot zamówienia:

1. Nazwa zamówienia

Rozbiórka budynku świetlicy w Klępinie oraz dobudowa ściany szczytowej.

2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe

45.22.00.00-5 Prace budowlane i in?ynieryjne

3. Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie rozbiórki istniejącego budynku świetlicy gminnej zlokalizowanej

w miejscowości Klępino. Zakres zamówienia obejmuje równie? wykonanie ściany

szczytowej stanowiącej zwieńczenie budynku mieszkalnego przyległego do

rozebranej świetlicy (budynek mieszkalny nie podlega rozbiórce).

5. Nie dopuszcza się mo?liwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia: 20 grudnia 2010 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu

1. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego

rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków

Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień

publicznych).

2. Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został

wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za wa?ną i podlegała ocenie

przez Komisję Przetargową:

1) Płatność faktury VAT kompletnej i prawidłowo wystawionej za wykonanie robót do 10

dni od daty wpływu do zamawiającego.

2) Wykonawca mo?e powierzyć Podwykonawcy/om wykonanie cześć zamówienia pod

warunkiem określenia w ofercie cześć zamówienia jaką zamierza powierzyć

Podwykonawcy/om.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym

przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y

stosowne dokumenty.

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek

zostanie spełniony je?eli wykonawca wyka?e, ?e zrealizował w okresie ostatnich

pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je?eli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę

budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym

przedmiot zamówienia.

3) posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania

zamówienia. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y stosowne

oświadczenie.

4) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek

zostanie spełniony je?eli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem

budowy, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym

budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynale?ność do właściwej izby

samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać

kwalifikacje: łącznie, co najmniej 24 miesięcy doświadczenia zawodowego na

stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o

podstawie dysponowania tymi osobami,

5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia tj.,

a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości

100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca

zło?y stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -

kredytowej. Je?eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo?e przedstawić

dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez

zamawiającego, mo?e przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób

potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.

b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, ?e

wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000,00 zł,

6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2

ustawy Prawo zamówień publicznych).

4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie

zamówienia ni?ej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą

spełniać łącznie. Natomiast pozostałe warunki, określone w pkt 3 niniejszego rozdziału,

spełniać musi ka?dy z wykonawców:

1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek

zostanie spełniony je?eli wykonawca wyka?e, ?e zrealizował w okresie ostatnich

pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je?eli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę

budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym

przedmiot zamówienia.

2) posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania

zamówienia. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y stosowne

oświadczenie.

3) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek

zostanie spełniony je?eli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem

budowy, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym

budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynale?ność do właściwej izby

samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać

3

kwalifikacje: łącznie, co najmniej 24 miesięcy doświadczenia zawodowego na

stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o

podstawie dysponowania tymi osobami,

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia tj.,

posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości

składanej oferty. Warunek zostanie spełniony je?eli wykonawca zło?y stosową

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Je?eli z

uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo?e przedstawić dokumentów

dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego,

mo?e przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza

spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.

3. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale

technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych

innych podmiotów, niezale?ne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków,

zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, i? będzie dysponował zasobami

niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu

pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji

niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

(podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

4. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a. ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o

informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zło?onych w ofercie przez

wykonawcę.

b. wykonawcy nie spełniający powy?szych warunków zostaną przez zamawiającego

wykluczeni z niniejszego postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, ?e

treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacją istotnych warunków zamówienia,

oferta zostanie odrzucona.

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta

wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1) formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia -

wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,

2) oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do

wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący

załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru, je?eli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2

ustawy, wystawionego nie wcześniej ni? 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2

ustawy,

4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,

?e wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ?e uzyskał

przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło?enie na raty zaległych płatności

lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie

wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ?e wykonawca nie

zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub

potwierdzenia, ?e uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło?enie na

raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

wystawionego nie wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4

6) wykaz, co najmniej jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed

dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je?eli okres prowadzenia

działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością

robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz

daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ?e roboty te

zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone –

na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,

7) dokumenty stwierdzające, ?e kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia

budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające jego przynale?ność do właściwej izby

samorządu zawodowego.

8) dokument informujący o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do pełnienia

funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych

i elektrycznych.

9) dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy

doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy na formularzu

stanowiącym załącznik nr 4,

10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których

Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków

finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej ni? na 3

miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga

udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej

Wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto,

11) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ?e Wykonawca jest

ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

gospodarczej wysokości minimum 200 000,00 zł,

12) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale

technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych

innych podmiotów, niezale?ne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków;

wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania

mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu

zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).

9. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %.

11. Ofertę nale?y zło?yć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek

Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 29 października 2010 roku do godz.

14:00.

12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29 października 2010 roku o godz. 14:15 w Urzędzie

Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.

13. Termin związania ofertą – 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego

systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.

5

15. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

1) w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Marek Dłu?ewski – Urząd Gminy

w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-29 wew. 26, w godz. 8.00 – 15.00

2) w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy

w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-27 wew. 27, w godz. 8.00 – 15.00

16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 14 października 2010 roku.

Wójt Gminy

Kazimierz Szar?anowicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamA_wieniu.pdf 2010-10-14 13:27:39 50,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-14 13:31:44 172,4KB 281 razy
2 zal_6_dokumentacja_projektowa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-14 13:42:58 21,8MB 141 razy
3 zal_7__Przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-14 13:43:36 427,3KB 555 razy
4 zal_8_Specyfikacje_Techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-14 13:44:13 770,8KB 588 razy
5 Zal-do-pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-10-14 13:44:51 68,2KB 194 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2010-11-03 10:21:57 21,1KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2010-11-10 13:52:51 60,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 14-10-2010 13:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 14-10-2010
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 26-11-2010 08:08