Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Przebudowa budynku świetlicy na mieszkania socjalne w Klępinie wraz z budową budynku gospodarczego oraz zagospodarowaniem przyległego terenu

OGŁOSZENIE 
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
 
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
 
PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY NA MIESZKANIA SOCJALNE W KLĘPINIE WRAZ Z BUDOWĄ BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU
 
 
1.      Zamawiający:    Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 91561-34-10      numer telefaksu: 91561-34-10
adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl
 
2.      Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony
 
3.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
 
4.      Przedmiot zamówienia:
1.      Nazwa zamówienia
Przebudowa budynku świetlicy na mieszkania socjalne w Klępinie wraz z budową budynku gospodarczego oraz zagospodarowaniem przyległego terenu                                                                                                    
2.      Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.26.27.00–8   –   Przebudowa budynków
3.      Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1)              zagospodarowanie terenu,
2)              budowa budynku gospodarczego,
3)              zmiana przeznaczenia istniejącego budynku z funkcji użyteczności publicznej na budynek mieszkalny jednorodzinny z wydzielonymi dwoma lokalami,
4)              wykonanie instalacji sanitarnych - przyłącze i zewnętrzna instalacja wody, przyłącze kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania,
5)       wykonanie instalacji elektrycznych.
5.      Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
 
6.      Termin wykonania zamówienia: 29 października 2010 r.
 
7.      Opis warunków udziału w postępowaniu
1.      Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
2.      Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
1)      Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 21dni od daty wpływu do zamawiającego.
2)      Wykonanie minimum 60% wartości robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników, nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty.
2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostaje spełniony jeżeli wykonawca wykaże tj.: zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o  wartości zamówienia nie mniejszej niż 350 000 zł brutto, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2i kubaturze nie mniejszej niż 600 m3. Warunki określone dla roboty budowlanej - wartość robót brutto, powierzchnia użytkowa obiektu, kubatura obiektu muszą być spełnione łącznie,
3)      posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
4)      posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,
5)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,
a)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
b)      posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł,
6)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4.      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast pozostałe warunki, określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
1)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia warunek zostaje spełniony jeżeli wykaże:  tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o  wartości zamówienia nie mniejszej niż 350 000 zł brutto, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2i kubaturze nie mniejszej niż 600 m3. Warunki określone dla roboty budowlanej - wartość robót brutto, powierzchnia użytkowa obiektu, kubatura obiektu muszą być spełnione łącznie
2)      posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
3)      posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie: kierownikiem budowy oraz kierownikami robót ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonawczym budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,
4)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosową informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
3.      W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
4.      Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a.    ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
b.    wykonawcy nie spełniający powyższych  warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.
8.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1)      formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
2)      oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
4)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
7)      dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
8)      dokument informujący o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 
9)      dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy na formularzu stanowiącym  załącznik nr 4,
10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100%  zaproponowanego wynagrodzenia brutto,
11) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 500 000,00 zł,
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
 
9.      Wymagania dotyczące wadium  
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.
 
11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, RynekStaromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 5 maja 2010 roku do godz. 13:00.
 
12. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 maja 2010 roku o godz. 13:15 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.
 
13. Termin związania ofertą – 30 dni.
 
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
 
15. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:    
1)      w zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Grażyna Synowiecka – Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-27 wew. 26, w godz. 8.00 – 15.00
2)      w zakresie procedury postępowania – Pan Bartosz Rudnicki Urząd Gminy w Stargardzie Szczecińskim - telefon (91) 561-34-27 wew. 27, w godz. 8.00 – 15.00
 
16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w  dniu 19 kwietnia 2009 roku.    
 
 
 
 
Wójt Gminy
 
Kazimierz Szarżanowicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2010-04-19 10:10:44 55,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-04-19 10:11:22 377,1KB 148 razy
2 Dokumentacja_projektowa_i_BIOZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-04-19 10:24:42 36,0MB 145 razy
3 Przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-04-19 10:27:36 4,7MB 169 razy
4 Specyfikacja_techniczna.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-04-19 10:34:48 19,6MB 132 razy
5 Przedmiar_roboty_budowlane_do_edycji.kst Po terminie otwarcia ofert 2010-04-19 10:35:23 176,8KB 117 razy
6 Zal_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-04-19 10:35:48 67,4KB 136 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2010-05-26 09:30:51 22,8KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2010-06-17 07:52:36 61,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 19-04-2010 10:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 19-04-2010
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 17-06-2010 07:52