Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard Szczeciński

OGŁOSZENIE 
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
 
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
 
NA OBSŁUGA EKSPLOATACYJNA I REMONTOWA DRÓG NA TERENIE
GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI      
 
 
 
1.      Zamawiający:    Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 91 561-34-10     numer telefaksu: 91 561-34-11
adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl
 
2.      Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony
 
3.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
 
4.      Przedmiot zamówienia:
1)      Obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg  na terenie gminy Stargard Szczeciński.
2)      Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):     
 45.23.31.40 - 2 - Roboty drogowe
W tym również:
                         45.23.31.42 - 6 - Roboty w zakresie napraw dróg,
 45.23.32.00 - 1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni,
 45.23.32.53 - 7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych,
                   45.23.32.90 - 8 - Instalowanie znaków drogowych.
 
3)      Opis przedmiotu zamówienia: 
1)      Wykonywanie czynności obsługi eksploatacyjnej i robót remontowych dróg gminnych:
a)      ustawienie i wymiana oznakowania pionowego,
b)      wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego,
c)      remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych,
d)      remonty nawierzchni drogowych,
e)      naprawa poboczy gruntowych,
f)        remonty i przebudowa chodników oraz zatok autobusowych,
g)      remonty i wykonanie różnych nawierzchni drogowych,
h)      roboty różne i zabezpieczające,
2)      Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1a i załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
.
5.      Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
 
6.      Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 grudnia 2010 r.
Termin obowiązywania umowy może być, za zgodą stron ,przedłużony na okresy następne.
 
7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
      oceny spełniania tych warunków
1.      Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Warunki wymagane od wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
1)      Płatność za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 14dni od daty wpływu, prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury VAT, do siedziby zamawiającego.
2)      Wykonanie minimum 60% wartości robót budowlanych na poszczególnych zadaniach siłami własnymi tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników, nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty,
2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej pięć robót o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia,
3)      posiadają narzędzia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną jednostką sprzętu do wykonania czynności obsługi eksploatacyjnej i robót remontowych dróg: recykrela, skrapiarka, piła do cięcia asfaltu, spycharka gąsienicowa, równiarka samojezdna, walec drogowy, samojezdna ścinarka poboczy, zagęszczarka wibracyjna spalinowa.    
4)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,
5)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
8)      posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł. Warunek zostanie spełniony przez złożenie stosownego dokumentu.
9)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4.      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast pozostałe warunki, określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
1)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej pięć robót o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia,
2)      posiadają narzędzia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną jednostką sprzętu do wykonania czynności obsługi eksploatacyjnej i robót remontowych dróg: recykrela, skrapiarka, piła do cięcia asfaltu, spycharka gąsienicowa, równiarka samojezdna, walec drogowy, samojezdna ścinarka poboczy, zagęszczarka wibracyjna spalinowa.
3)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,
5)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
5.      W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).  
6.      Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)   ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
2)   wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.
8.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)      formularz oferty – załącznik nr 1 oraz przedmiot zamówienia – formularz cenowy załącznik nr 1a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
2)      oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
7)      oświadczenie wykonawcy, że dysponuje co najmniej jedną jednostką sprzętu niezbędnego do wykonania czynności obsługi eksploatacyjnej i robót remontowych dróg: recykrel, skrapiarka, piła do cięcia asfaltu, spycharka gąsienicowa, równiarka samojezdna, walec drogowy, samojezdna ścinarka poboczy, zagęszczarka - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji,
8)      dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą.
9)      dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 24 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy – na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji,
10) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji,
11) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 500 000,00 zł,
12)    W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
 
9.      Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.  
 
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.
 
11. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 8 kwietnia 2010 roku do godziny 13:00, w siedzibie Zamawiającego – pokój 212.
 
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 kwietnia 2010 roku o godzinie 13:15, w siedzibie Zamawiającego – sala 201.
 
13. Termin związania ofertą – 30 dni.
 
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
 
15. Osoby upoważnione do kontaktów:   
Krzysztof Tofliński (w zakresie przedmiotu zamówienia)     – tel. 91 561 34 26,
Bartosz Rudnicki (w zakresie procedury postępowania)      – tel. 91 561 34 26.
 
16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 marca 2010 roku.
 
 
                                                             Wójt Gminy

                                                                                        Kazimierz Szarżanowicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2010-03-24 11:16:36 56,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-03-24 11:18:25 1,3MB 626 razy
2 Zal_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-03-24 11:18:45 178,4KB 183 razy
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2010-04-21 14:12:21 21,6KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie__o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2010-05-06 14:15:15 61,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 24-03-2010 11:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 24-03-2010
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 06-05-2010 14:15