Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Wykonanie robót budowlanych na terenie gminy Stargard Szczeciński

OGŁOSZENIE 
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
 
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
 
NA  WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH 
NA TERENIE GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI      
 
 
 
 
1.      Zamawiający:    Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 91 577 61 29      numer telefaksu: 91 577 20 27
adres poczty elektronicznej:        sekretariat@gmina.stargard.pl
 
2.      Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony
 
3.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
 
4.      Przedmiot zamówienia:
1)      Wykonanie robót budowlanych na terenie gminy Stargard Szczeciński.
2)      Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):     
45.00.00.00–7   –   Roboty budowlane
W tym również:
45.21.00.00 –2 –   Roboty budowlane w zakresie budynków,
45.11.13.00 –1 –   Roboty rozbiórkowe,
45.26.25.22 –6 –   Roboty murarskie,
45.26.26.90 –4 –   Remonty starych budynków.
45.42.21.00 –2 –   Stolarka drewniana,
45.43.10.00 –7 –   Kładzenie płytek,
45.44.21.00 –8 –   Roboty malarskie,
45.23.24.60 –4 –   Roboty sanitarnych,
45.31.00.00 –3 –   Roboty instalacji elektrycznej,
45.11.27.00 –2 –   Roboty w zakresie kształtowania terenu.
 
3)      Opis przedmiotu zamówienia: 
Wykonywanie robót budowlanych na terenie gminy Stargard Szczeciński
1)      roboty rozbiórkowe, murarskie oraz malarskie, ciesielskie,
2)      roboty dachowe wraz z obróbkami blacharskimi
3)      ocieplanie obiektów,
4)      naprawy tynków, okładzin wewnętrznych oraz posadzek,
5)      naprawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
6)      naprawa i wymiana instalacji: wodociągowo-kanalizacyjnych, elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych,
7)      naprawa i wymiana przyłączy: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych,
8)      roboty w zakresie zagospodarowania terenu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
 
5.      Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
 
6.      Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 grudnia 2010 r.
Termin obowiązywania umowy może być, za zgoda stron ,przedłużony na okresy następne.
 
7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
      oceny spełniania tych warunków
  1. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 niniejszego rozdziału będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  2. Warunki wymagane od wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową:
1)      Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 14dni od daty wpływu do zamawiającego.
2)      Wykonanie minimum 60% wartości robót budowlanych na poszczególnych zadaniach siłami własnymi tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników, nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne dokumenty,
2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej pięć robót o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia,
3)      posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie,     
4)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,
5)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie nie zbędne do wykonywania prac w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami.
6)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
7)      posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł. Warunek zostanie spełniony przez złożenie stosownego dokumentu.
8)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4.      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. Natomiast pozostałe warunki, określone w pkt  3 niniejszego rozdziału, spełniać musi każdy z wykonawców:
1)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej pięć robót o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia,
2)      posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie,      
3)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą,
4)      posiadają lub dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie nie zbędne do wykonywania prac w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami.
5)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
5.      W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).  
6.      Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)   ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
2)   wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, natomiast w przypadku stwierdzenia, że treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oferta zostanie odrzucona.
 
8.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)      formularz oferty – załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI,
2)      oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – formularz stanowiący załącznik nr 2 i 2a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
 
 
4)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
7)      dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca winien przedstawić informacje o podstawie dysponowania tą osobą.
8)      dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 24 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy – na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji,
9)      dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonywania prac w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe z każdej z wymienionych powyżej branż oraz przedstawić informacje o podstawie dysponowania tymi osobami,     
10) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
11) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 500 000,00 zł,
12) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczący w postępowaniu).
 
9.      Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.  
 
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena   –   100 %.
 
11. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 marca 2010 roku do godziny 13:00, w siedzibie Zamawiającego – pokój 212.
 
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 marca 2010 roku o godzinie 13:15, w siedzibie Zamawiającego – sala 201.
 
13. Termin związania ofertą – 30 dni.
 
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
 
15. Osoby upoważnione do kontaktów:   
Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia)     – tel. 91 561 34 27,
Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) – tel. 91 561 34 26.
 
16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12 marca 2010 roku.    
 
 
 
                                                                      Wójt Gminy
                                                                      Kazimierz Szarżanowicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o__zamowieniu.pdf 2010-03-12 10:35:54 69,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-03-12 10:36:53 1,1MB 214 razy
2 Zal_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-03-12 10:37:54 92,1KB 167 razy
Wynik postępowania
1 Informacja__o_uniewaznieniu_postepowania.pdf 2010-04-13 12:35:22 22,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Rudnicki 12-03-2010 10:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marek Dłużewski 12-03-2010
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Rudnicki 28-04-2010 14:26