PRZEWOZY SZKOLNE 2009-2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych NA PRZEWOZY SZKOLNE NA LATA 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 OBEJMUJĄCE DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM GMINY PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ STARGARD SZCZECIŃSKI. 1.Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński 73-110 Stargard Szczeciński, Ceglana 11 numer telefonu: 091 578-38-84 numer telefaksu: 091 578-38-84 adres poczty elektronicznej: oas.@gmina.stargard.pl 2.Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony 3.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek Wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, 4.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego są przewozy szkolne na lata 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 obejmujące bezpieczny i punktualny dowóz dzieci i młodzieży z opieką do szkół podstawowych i Gimnazjum Gminy prowadzonych przez Gminę Stargard Szczeciński .Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60130000 –8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 6.Termin wykonania zamówienia:od 1 września 2009 do 30 czerwca 2012 (dotyczy dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne, czas ferii zimowych obowiązujących w województwie zachodniopomorskim oraz okres wakacji letnich). 7.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunki pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełniać musi każdy z Wykonawców: 1)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia . 2)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę. 8.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych- formularz stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji, 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- formularz stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zezwolenie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 7. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu polis w zakresie wymaganych ubezpieczeń. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oferta na wykonanie zamówienia załącznik nr 2
2) projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę- formularz stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 4)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5
5)pełnomocnictwo – formularz stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 6)wykaz posiadanych środków transportu i oświadczenie Wykonawcy- formularz stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji, 9.Wymagania dotyczące wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %. 11.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 22 czerwca 2009 roku do godziny 1100 12.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 6, w dniu 22 czerwca 2009 roku o godzinie 1115 13.Termin związania ofertą - 30 dni. 14. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach których opis zawarty jest w § 8 . 15.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16.Osoby upoważnione do kontaktów:
Milena Karpiuk - 091-578-38-84 Edyta Wirzynkiewicz – 091-578-38-84
17.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2009 roku. |
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2009-05-26 15:19:29 | 50,4KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-05-26 15:19:29 | 255,1KB | 55 razy |
2 | Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-05-26 15:23:43 | 53,7KB | 57 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.pdf | 2009-07-07 17:45:01 | 24,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 26-05-2009 15:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 26-05-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 07-07-2009 17:45 |