Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

PRZEWOZY SZKOLNE 2009-2012

                                                          OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM  

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych  

NA PRZEWOZY SZKOLNE NA LATA 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 OBEJMUJĄCE DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM GMINY PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ STARGARD SZCZECIŃSKI.

1.Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy   Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, Ceglana 11

numer telefonu: 091 578-38-84 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas.@gmina.stargard.pl  

2.Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

3.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek Wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6,

4.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego są przewozy szkolne na lata 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 obejmujące bezpieczny i punktualny dowóz dzieci i młodzieży z opieką do szkół podstawowych i Gimnazjum Gminy prowadzonych przez Gminę Stargard Szczeciński .Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60130000 –8  Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.  

6.Termin wykonania zamówienia:od 1 września 2009 do 30 czerwca 2012 (dotyczy dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne, czas ferii zimowych obowiązujących w województwie zachodniopomorskim oraz okres wakacji letnich).

7.Opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunki pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełniać musi każdy z Wykonawców:

1)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia .

2)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.

8.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.      oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych- formularz stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji,

2.      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- formularz stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji,  

3.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4.      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zezwolenie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,

5.      Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.      Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,

7.      Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu polis w zakresie wymaganych ubezpieczeń.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty:

1) oferta na wykonanie zamówienia załącznik nr 2

2) projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę- formularz stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,

3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4

4)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5

5)pełnomocnictwo – formularz stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

6)wykaz posiadanych środków transportu i oświadczenie Wykonawcy- formularz stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji,

 9.Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.  

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.  

11.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 22 czerwca 2009 roku do godziny 1100

12.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 6, w dniu 22 czerwca 2009 roku o godzinie 1115  

13.Termin związania ofertą - 30 dni.  

14. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach których opis zawarty jest w § 8 .

15.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  

16.Osoby upoważnione do kontaktów: 

Milena Karpiuk - 091-578-38-84

Edyta Wirzynkiewicz – 091-578-38-84

17.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2009 roku.

 
 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2009-05-26 15:19:29 50,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-05-26 15:19:29 255,1KB 55 razy
2 Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-05-26 15:23:43 53,7KB 57 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.pdf 2009-07-07 17:45:01 24,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 26-05-2009 15:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 26-05-2009
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 07-07-2009 17:45