PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z DOBUDOWĄ SALI GIMNASTYCZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MAŁKOCINIE
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z DOBUDOWĄ SALI GIMNASTYCZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MAŁKOCINIE
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w Małkocinie.
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
-
45.21.42.10-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych.
-
Zakres zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę szkoły podstawowej z instalacjami: wodociągową, ogrzewczą, elektryczną, kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego, wraz z dobudową Sali gimnastycznej oraz przebudową zjazdu.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 lipca 2011 r.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
W przypadku składania oferty wspólnej warunki wymienione w punktach 1) - 4) musi spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
5. dysponują minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami:
- w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
-
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
-
w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej niezbędnym jest minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych
-
wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wybudowanie w ramach Generalnego Wykonawstwa budynku kubaturowego użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2.000 m?, kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m? i wartości prac brutto nie mniejszej niż 8 milionów PLN brutto. Warunki określone dla pracy podobnej tj. powierzchnia użytkowa obiektu, kubatura obiektu oraz wartość robót brutto muszą być spełnione łącznie,
-
przedłożą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 2 miliony PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej warunki wymienione w punktach 5) - 7) muszą być spełniane łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy.
-
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
-
Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
-
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
-
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 5), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
-
Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 5), posiadają wymagane uprawnienia tj. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
-
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
-
Wymagania dotyczące wadium
-
Wadium należy wnieść w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie do dnia 20 maja 2009 r. do godziny 10.30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego.
-
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
-
W pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim: Bank PEKAO S.A. I Oddział Stargard Szczeciński nr 42 1240 3901 1111 0000 4216 5187,
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, pokój 205, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00.
-
-
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, pokój nr 212, w terminie do dnia 20 maja 2009 roku do godz. 10:30.
-
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20 maja 2009 roku o godz. 11:00 w Urzędzie Gminy w Stargardzie Szczecińskim, Rynek Staromiejski 5, sala nr 201.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
-
Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Marek Dłużewski - tel. 091 577-61-29 w godz. 10.00 - 14.00.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 kwietnia 2009 roku.
Wójt Gminy Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2009-04-21 17:44:36 | 66,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:44:36 | 163,9KB | 93 razy |
2 | Zalacznik_Nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:47:54 | 28,7KB | 89 razy |
3 | Zalacznik_Nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:48:27 | 26,3KB | 71 razy |
4 | Zalacznik_Nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:48:42 | 25,3KB | 72 razy |
5 | Zalacznik_Nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:49:14 | 25,7KB | 72 razy |
6 | Zalacznik_Nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:49:42 | 71,3KB | 155 razy |
7 | Zalacznik_Nr_5a.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:50:13 | 75,4KB | 66 razy |
8 | Zalacznik_Nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 17:50:27 | 34,8KB | 98 razy |
9 | Zalacznik_nr_7_Dokumentacja_projektowa.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 18:12:24 | 138,5MB | 142 razy |
10 | Zalacznik_Nr_8_Specyfikacje_Techniczne.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 18:14:15 | 3,7MB | 67 razy |
11 | Zalacznik_Nr_9_Przedmiary.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 18:14:37 | 302,8KB | 93 razy |
12 | Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-21 18:15:14 | 57,8KB | 69 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 2009_05_07_Wyjasnienie_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-05-07 19:57:53 | 40,2KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty_13_07_2009.pdf | 2009-07-13 10:10:52 | 22,2KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2009-08-27 11:18:49 | 54,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 21-04-2009 17:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 21-04-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 28-08-2009 08:39 |