Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

SPRZEDAŻ I DOSTAWA NACZYŃ JEDNORAZOWYCH I WORKÓW NA ŚMIECI NA POTRZEBY OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE


OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

SPRZEDAŻ I DOSTAWA NACZYŃ JEDNORAZOWYCH I WORKÓW NA ŚMIECI NA POTRZEBY OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE.

  1. Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11

numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.

  1. Przedmiot zamówienia:

1. Nazwa zamówienia

Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i worków na śmieci na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół Kuchnia Gminna w Pęzinie.

2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    • Sztućce i talerze jednorazowe -39222110-8

    • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu -19640000-4

3. Opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i worków na śmieci zgodnie z potrzebami Zamawiającego według następującego asortymentu:

Lp.

Nazwa artykułu

Opakowanie szt.

Ilość w (przybliżeniu na 1 miesiąc)

1

Fleczarka 350 ml

100

100

2

Fleczarka 500 ml

100

50

3

Talerz niedzielony 22 cm

100

70

4

Łyżka jednorazowa biała

100

100

5

Widelec jednorazowy biały

100

100

6

Kubek jednorazowy do zimnych napojów

100

20

7

Worki na śmieci (mocne) 60 L rozmiar 60/80

20

10

8

Worki na śmieci (mocne) 120 L rozmiar 70/110

25

10

Sprzedaż realizowana będzie po podpisaniu umowy sukcesywnie, w miarę zgłaszanego wcześniej zapotrzebowania Zamawiającego.

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2009 do 31 grudnia 2011.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,  

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o

4) zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunki pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełniać musi każdy z Wykonawców:

1) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

2) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  1. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych w ofercie przez Wykonawcę.

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,

  2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,

  3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  5. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca składa następujące dokumenty:

    1. projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę - formularz stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji,

  1. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 12 stycznia 2009 roku do godziny 1100

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 12 stycznia 2009 roku o godzinie 1115

  1. Termin związania ofertą - 30 dni.

  1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  1. Osoba upoważniona do kontaktów:   

Milena Karpiuk - tel. 091 578-38-84.

Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 577-58-02

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 stycznia 2009 roku.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.pdf 2009-01-05 21:42:37 53,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-01-05 21:42:37 164,1KB 25 razy
2 Zalaczniki_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-01-05 21:43:02 19,7KB 17 razy
Wynik postępowania
1 informacja_o_wyborze_oferty.pdf 2009-01-19 19:04:31 23,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 05-01-2009 21:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 05-01-2009
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 19-01-2009 19:04