SPRZEDAŻ I DOSTAWA NACZYŃ JEDNORAZOWYCH I WORKÓW NA ŚMIECI NA POTRZEBY OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI KUCHNIA GMINNA
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
SPRZEDAŻ I DOSTAWA NACZYŃ JEDNORAZOWYCH I WORKÓW NA ŚMIECI NA POTRZEBY OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI KUCHNIA GMINNA.
-
Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11
numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84
adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Nazwa zamówienia
Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i worków na śmieci na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard Szczeciński Kuchnia Gminna.
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
-
Sztućce i talerze jednorazowe -39222110-8
-
Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu -19640000-4
-
Opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa naczyń jednorazowych i worków na śmieci zgodnie z potrzebami Zamawiającego według następującego asortymentu:
Lp. |
Nazwa artykułu |
Opakowanie szt. |
Ilość w (przybliżeniu na 1 miesiąc) |
Cena jedn. brutto |
Wartośc brutto |
1 |
Fleczarka 350 ml |
100 |
100 |
|
|
2 |
Fleczarka 500 ml |
100 |
50 |
|
|
3 |
Talerz niedzielony 22 cm |
100 |
70 |
|
|
4 |
Łyżka jednorazowa biała |
100 |
100 |
|
|
5 |
Widelec jednorazowy biały |
100 |
100 |
|
|
6 |
Kubek jednorazowy do zimnych napojów |
100 |
20 |
|
|
7 |
Worki na śmieci (mocne) 60 L rozmiar 60/80 |
20 |
10 |
|
|
8 |
Worki na śmieci (mocne) 120 L rozmiar 70/110 |
25 |
10 |
|
|
Sprzedaż realizowana będzie po podpisaniu umowy sukcesywnie, w miarę zgłaszanego wcześniej zapotrzebowania Zamawiającego.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2009 do 31 grudnia 2011.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunki pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełniać musi każdy z Wykonawców:
1) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
2) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych w ofercie przez Wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca składa następujące dokumenty:
-
projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę - formularz stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji,
-
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 16 grudnia 2008 roku do godziny 1100
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 16 grudnia 2008 roku o godzinie 1115
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoba upoważniona do kontaktów: Milena Karpiuk - tel. 091 578-38-84.
Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 577-58-02
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9 grudnia 2008 roku.
2
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_.pdf | 2008-12-09 15:46:13 | 52,4KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-09 15:22:10 | 162,3KB | 51 razy |
2 | Zalaczniki_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-09 15:31:52 | 18,5KB | 48 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Uniewaznienie.pdf | 2008-12-22 18:54:47 | 25,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 09-12-2008 15:22 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 09-12-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 22-12-2008 18:54 |