UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO
NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU
GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Kredyt bankowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Stargard Szczeciński
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu
-
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z udzieleniem i obsługą złotówkowego długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2 400 00,00 zł (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych);
-
Kredyt bankowy przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego (związanego z realizacją zadań inwestycyjnych, bez wskazania konkretnego zadania);
-
Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy w dniu następnym po podpisaniu umowy, przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie;
-
Spłata kredytu nastąpi od 30 czerwca 2009 r. do 30 czerwca 2013 r.; Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu;
-
Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu;
-
Zamawiający będzie miał prawo nie wykorzystać pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tym związanych;
-
Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową;
-
Przewidywany harmonogram spłaty kredytu:
-
- do 30 czerwca 2009 r. - 340 000,00 zł,
-
- do 30 czerwca 2010 r. - 530 000,00 zł,
-
- do 30 czerwca 2011 r. - 530 000,00 zł,
-
- do 30 czerwca 2012 r. - 530 000,00 zł,
-
- do 30 czerwca 2013 r. - 470 000,00 zł;
-
Spłata odsetek - odsetki od kredytu płatne będą od zaciągnięcia kredytu do dnia spłaty w okresach kwartalnych;
-
Ustala się za datę rat odsetkowych ostatni dzień roboczy trzeciego miesiąca kalendarzowego każdego kwartału, a za datę rat kapitałowych ostatni dzień roboczy miesiąca czerwca;
-
Oprocentowanie - w oparciu o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego trzeciego miesiąca kalendarzowego poprzedniego kwartału plus stała marża banku.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin realizacji zamówienia: 55 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12 grudnia 2008 roku do godziny 13:00, w siedzibie Zamawiającego - pokój 212.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 grudnia 2008 roku o godzinie 13:15, w siedzibie Zamawiającego - sala 201.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień uzupełniających.
-
Osoby upoważnione do kontaktów:
Wiesława Łoch (w zakresie przedmiotu zamówienia) - tel. 091 577-61-29 w.21,
Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w.27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 4 grudnia 2008 roku.
Wójt Gminy Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2008-12-04 13:19:59 | 43,3KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-04 13:19:59 | 112,9KB | 63 razy |
2 | FORMULARZ_OFERTOWY.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-04 13:20:13 | 39,4KB | 31 razy |
3 | Zalacznik_1_Oswiadczenie_spelnianie_warunkow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-04 13:20:31 | 37,3KB | 39 razy |
4 | Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-04 13:23:21 | 16,7KB | 42 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienie_i_zmiana_tresci_SIWZ_9_12_2008.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-09 13:15:20 | 9,1MB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | Przedluzenie_terminu_skladania_ofert_9_12_2008.pdf | 2008-12-09 13:21:00 | 24,2KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2008-12-17 15:00:32 | 26,1KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2008-12-30 09:42:22 | 56,9KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 04-12-2008 13:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Wiesława Łoch | 04-12-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 30-12-2008 09:44 |