SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
1. Zamawiający:
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Ceglana 11
numer telefonu: 091 578-38-84 numer telefaksu: 091 578-38-84
adres poczty elektronicznej: oas.@gmina.stargard.pl
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek Wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6,
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkół Podstawowych z terenu Gminy Stargard Szczeciński zgodnie z potrzebami Zamawiającego:
Parametry oleju:
• wartość opałowa nie niższa niż - 42,6 Mj/kg
• gęstość w temperaturze 15° C nie wyższa niż - 0,860 g/ml
• temperatura zapłonu nie niższa niż - 58°C
• zawartość siarki nie więcej niż - 0,20% (m/m)
• zawartość wody nie większa niż - 200 mg/kg
• zawartość stałych ciał obcych nie większa niż - 24 mg/kg
• lepkość kinematyczna w temp. 20° C max. - 6,00 mm°/s
Ilość oleju:
• Szkoła Podstawowa w Pęzinie - 20 000 litrów rocznie
• Szkoła podstawowa w Grzędzicach - 17 000 litrów rocznie
4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09135100-5 olej opałowy
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2009 do 31 grudnia 2011.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunki pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełniać musi każdy z Wykonawców:
1) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
2) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych- formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zezwolenie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
5. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty:
6. projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę- formularz stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
7. wyposażenie techniczne- formularz stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji,
8. wykaz dostaw - formularz stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
9. informacja o firmie - formularz stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
9. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
11. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 05 grudnia 2008 roku do godziny 1100
12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 05 grudnia 2008 roku o godzinie 1115
13. Termin związania ofertą - 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Osoby upoważnione do kontaktów: Milena Karpiuk , Edyta Wirzynkiewicz -091-578-38-84
16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 listopada 2008 roku.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE.pdf | 2008-11-17 22:08:13 | 38,6KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-17 22:04:08 | 145,9KB | 39 razy |
2 | Zalaczniki_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-17 22:04:29 | 31,6KB | 21 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Uniewaznienie_procedury_przetargowej.pdf | 2008-11-19 12:11:01 | 23,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 17-11-2008 22:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 17-11-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 27-11-2008 14:20 |