BUDOWA PRZESYŁOWEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE KRĄPIEL-TRZEBIATÓW I ROZBUDOWA SIECI W TRZEBIATOWIE
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA BUDOWĘ PRZESYŁOWEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE KRĄPIEL - TRZEBIATÓW I ROZBUDOWĘ SIECI W TRZEBIATOWIE
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Budowa przesyłowej sieci wodociągowej na trasie Krąpiel - Trzebiatów i rozbudowa sieci w Trzebiatowie,
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
-
Zakres zamówienia:
Budowa wodociągu 110 PCV od miejscowości Krąpiel do miejscowości Trzebiatów i rozbudowa sieci w m. Trzebiatów wraz z niezbędnym uzbrojeniem rurociągu wodociągowego. Włączenie sieci przesyłowej do istniejącego wodociągu 150 AC w m. Krąpiel, drugostronne włączenie w m. Trzebiatów do istniejącej sieci wodociągowej Dn100stal. Długość sieci przesyłowej na trasie od m. Krąpiel do m. Trzebiatów - 1 971 m; długość sieci wodociągowej w m. Trzebiatów - 235 m. Montaż studni wodomierzowej 1500x2500x1900, trzech studni wodomierzowych ?1000 oraz hydrantów p.poż. nadziemnych Dn 80 i Dn 50. Przełączenie istniejących przyłączy wodociągowych, doprowadzających wodę do poszczególnych odbiorców, i budowa nowych przyłączy o średnicach de32PE i de50PE.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: do dnia 22 maja 2009 r.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
-
dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
-
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 4 listopada 2008 roku do godziny 13:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 4 listopada 2008 roku o godzinie 13:15.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów: Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 października 2008 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2008-10-13 09:43:34 | 49,6KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:43:34 | 117,1KB | 79 razy |
2 | OFERTA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:44:42 | 43,8KB | 68 razy |
3 | Zalacznik_1_Oswiadczenie_spelnianie_warunkow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:45:35 | 27,4KB | 64 razy |
4 | Zalacznik_2_Projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:46:04 | 100,8KB | 62 razy |
5 | Zalacznik_3_Dokumentacja_projektowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:49:31 | 8,1MB | 153 razy |
6 | Zalacznik_4_Przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:49:50 | 64,5KB | 72 razy |
7 | Zalacznik_5_Specyfikacja_techniczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:50:09 | 150,9KB | 59 razy |
8 | Przedmiar_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 09:51:05 | 11,6KB | 80 razy |
9 | Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-13 10:03:50 | 43,8KB | 68 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2008-11-21 09:24:19 | 26,1KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2008-12-04 13:26:02 | 54,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 13-10-2008 09:43 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 13-10-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 04-12-2008 13:26 |