DOSTAWA SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA DOSTAWĘ SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych.
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34115200-8 pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd przystosowany do przewozu 9 osób niepełnosprawnych łącznie z kierowcą oraz do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim i 6 osób niepełnosprawnych łącznie z kierowcą, posiadający stanowisko do montażu i przewozu jednego wózka inwalidzkiego po zdemontowaniu ławki trzyosobowej w drugim rzędzie pojazdu.
Zamówienie obejmuje również:
-
zapewnienie odpowiedniej dokumentacji dopuszczającej pojazd do ruchu drogowego w Polsce tj. kartę pojazdu, świadectwa homologacji a także innych wymaganych prawem dokumentów,
-
zabezpieczenie serwisu części zamiennych i napraw, zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym,
-
przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim, karty gwarancyjnej oraz książki serwisowo-gwarancyjnej.
Wymagania (parametry) techniczne jakim odpowiadać musi oferowany pojazd.
Oferowany przez dostawców samochód nie może mieć gorszych parametrów (albo równoważne) i wyposażenia aniżeli wskazane poniżej:
1. Bus, silnik TURBO DIESLA o pojemności do 2.200 cm
2. Samochód fabrycznie nowy/ROK PRODUKCJI 2008
3. Ilość miejsc: - 8 plus 1 w tym jedno miejsce do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
4. Kolor - bordowy
5. Moc silnika nie mniej niż 100 KM
6. Skrzynia biegów - manualna min. 5-biegowa
7. Centralny zamek + autoalarm.
8. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP + system ABS (hamulce tarczowe przód i tył wentylowane)
9. Elementy składowe miejsca dla osoby na wózku inwalidzkim:
- szyny do mocowania wózka,
- pasy do mocowania wózka i osoby niepełnosprawnej,
- najazdy aluminiowe do wprowadzania wózka
10. Koła; obręcze stalowe; ogumienie - opony letnie + zestaw opon zimowych
11. Trzecie światło stop
12. Reflektory halogenowe
13. Oświetlenie tylnej części kabiny pasażerskiej
14. Drzwi przesuwane boczne z jednej strony
15. Minimum jedno okno przestrzeni pasażerskiej boczne uchylane lub przesuwane wraz z roletami przeciwsłonecznymi przestrzeni pasażerskiej
16. Tylne drzwi skrzydełkowe lub klapa podnoszona do góry. Okno w drzwiach tylnych z wycieraczką i spryskiwaczem
17. Siedzenie dwuosobowe przy kierowcy
18. Siedzenia w I i II rzędzie demontowalne
19. Pierwszy rząd siedzeń - 3 miejsca: siedzenie 2-osobowe ze składanym oparciem +
jednoosobowe odchylane;
20. Drugi rząd siedzeń - 3 osobowe ze składanym oparciem
21. Wspomaganie układu kierowniczego
22. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
23. Pełne poszycie ścian bocznych i podsufitki tapicerką
24. Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej
25. Radio CD z MP3
26. Tył i przód pojazdu oznakowany znakiem „Przewóz osób niepełnosprawnych”
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: 40 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 14 października 2008 roku do godziny 1300
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 14 października 2008 roku o godzinie 1315
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów: Władysława Czyczyn (w zakresie przedmiotu zamówienia) - tel. 091 578-38-84 Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 6 października 2008 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2008-10-06 12:05:55 | 42,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:05:55 | 91,7KB | 76 razy |
2 | OFERTA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:08:55 | 34,5KB | 47 razy |
3 | Zalocznik_1_oswiadczenie-spelnianie_warunkow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:09:24 | 25,8KB | 45 razy |
4 | Zalacznik_2_oswiadczenie-wykluczenie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:09:56 | 25,6KB | 57 razy |
5 | Zalacznik_3_projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:10:18 | 40,5KB | 74 razy |
6 | Zalacznik_4_dane_techniczne_dostawy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:10:47 | 32,9KB | 69 razy |
7 | Zalacznik_5_oferowane_warunki_gwarancji.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:12:14 | 25,7KB | 59 razy |
8 | Zalaczniki_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-06 12:12:32 | 48,1KB | 42 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2008-10-17 10:13:24 | 25,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2008-10-30 13:27:27 | 59,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 06-10-2008 12:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 06-10-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 30-10-2008 13:27 |