WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ ŚWIETLICY W GRZĘDZICACH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ ŚWIETLICY W GRZĘDZICACH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 40 PLN.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Wykonanie robot budowlanych związanych z przebudową świetlicy w Grzędzicach wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu,
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.26.27.00-8 - Przebudowa budynków
45.11.12.91-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
-
Zakres zamówienia:
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, polegająca na wydzieleniu nowych pomieszczeń w celu poprawy funkcji budynku oraz remont budynku, łącznie z wymianą pokrycia dachowego oraz dociepleniem obiektu, wykonanie zagospodarowania terenu, obejmującego plac rekreacyjno - wypoczynkowy oraz plac zabaw dla dzieci, rozbiórka budynku gospodarczego.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: do dnia 28 sierpnia 2009 r.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z późniejszymi zmianami), o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000 zł,
-
dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
-
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i gazowych oraz elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
-
dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i gazowych oraz elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 23 października 2008 roku do godziny 13:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 23 października 2008 roku o godzinie 13:15.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów: Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2 października 2008 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2008-10-02 13:23:57 | 53,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 13:23:57 | 128,8KB | 68 razy |
2 | OFERTA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 13:30:40 | 44,6KB | 39 razy |
3 | Zalacznik_1_oswiadczenie_spelnianie_warunkow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 13:31:00 | 27,2KB | 57 razy |
4 | Zalacznik_2_doswiadczenie_zawodowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 13:31:19 | 26,1KB | 51 razy |
5 | Zalacznik_3_projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 13:31:40 | 108,6KB | 66 razy |
6 | Zalacznik_4_dokumentacja_projektowa.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 15:12:26 | 35,8MB | 53 razy |
7 | Zalacznik_5_przedmiaty_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 15:13:12 | 539,0KB | 86 razy |
8 | Zalacznik_6_specyfikacje_techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 15:13:59 | 1,3MB | 662 razy |
9 | Zalaczniki_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 15:14:58 | 48,7KB | 38 razy |
10 | Przedmiary_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-02 15:15:14 | 40,3KB | 55 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2008-11-17 15:52:48 | 25,4KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2008-11-28 10:11:05 | 54,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 02-10-2008 13:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 02-10-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 28-11-2008 10:12 |