PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ, POŁOŻONEJ NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR 224, 227/1 W OBRĘBIE EWIDENCYJNYM GRABOWO, GMINA STARGARD SZCZECIŃSKI, PROWADZĄCEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA PRZEBUDOWĘ DROGI DOJAZDOWEJ,
POŁOŻONEJ NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR 224 I 227/1 W OBRĘBIE EWIDENCYJNYM GRABOWO, GMINA STARGARD SZCZECIŃSKI, PROWADZĄCEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Przebudowa drogi dojazdowej, położonej na działkach ewidencyjnych nr 224 i 227/1 w obrębie ewidencyjnym Grabowo, gmina Stargard Szczeciński, prowadzącej do gruntów rolnych,
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.24-4 - Drogi dojazdowe,
-
Opis przedmiotu zamówienia: przebudowa drogi gminnej, stanowiącej drogę dojazdową do pól, obejmująca: wykonanie jezdni o szerokości 4,0 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 1,5 m każde, wykonanie nowej nawierzchni jezdni z masy mineralno-bitumicznej o całkowitej powierzchni 9 525,0 m2, wykonanie zjazdów do przyległych nieruchomości w ilości 22 sztuk o całkowitej powierzchni 311,5 m2, wykonanie włączenia do drogi wojewódzkiej.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 października 2008 r.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-
dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
-
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
-
dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 2 września 2008 roku do godziny 13:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 2 września 2008 roku o godzinie 13:15.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów:
-
w zakresie przedmiotu zamówienia: Marek Dłużewski - tel. 091 577-61-29 w. 26,
Jan Grzegorek - tel. 091 577-61-29 w. 27,
-
w zakresie procedury postępowania: Mirosława Antczak - tel. 091 577-61-29 w. 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12 sierpnia 2008 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2008-08-12 12:53:24 | 48,9KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 12:56:59 | 117,7KB | 59 razy |
2 | OFERTA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 14:52:18 | 44,5KB | 50 razy |
3 | Zalacznik_1_oswiadczenie_spelnianie_warunkow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 14:53:10 | 27,4KB | 43 razy |
4 | Zalacznik_2_oswiadczenie_wykluczenie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 14:53:25 | 26,5KB | 48 razy |
5 | Zalacznik_3_doswiadczenie_zawodowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 14:53:58 | 26,6KB | 50 razy |
6 | Zalacznik_4_projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 14:54:19 | 106,8KB | 47 razy |
7 | Zalacznik_5_dokumentacja_projektowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 14:59:29 | 3,3MB | 55 razy |
8 | Zalacznik_6_przedmiary.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 15:00:08 | 112,7KB | 72 razy |
9 | Zalacznik_7_specyfikacje_techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 15:01:24 | 933,2KB | 60 razy |
10 | Zalaczniki_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 15:02:46 | 55,8KB | 45 razy |
11 | Przedmiary_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 15:03:13 | 28,2KB | 54 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienie_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-26 13:52:51 | 30,4KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2008-09-04 08:34:21 | 23,3KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2008-09-23 10:13:56 | 53,9KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 12-08-2008 12:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 12-08-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 23-09-2008 10:15 |