Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu Moje Boisko Orlik 2012 w Witkowie Pierwszym
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA BUDOWĘ
ZESPOŁU OGÓLNODOSTĘPNYCH BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO - ORLIK 2012” W WITKOWIE PIERWSZYM
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 40 PLN.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu „Moje Boisko - Orlik 2012” w Witkowie Pierwszym,
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.21.22.21-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych,
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-
Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m, powierzchni całkowitej 1 860 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m)
-
podbudowa przepuszczalna,
-
obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska,
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ) i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ).
Nawierzchnia do piłki nożnej
nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) i Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ).
Uwaga: Zamawiający rezygnuje z wymogu, określonego w pkt 2.3. Szczegółowej specyfikacji technicznej 2/D.05 - Nawierzchnie syntetyczne boisk, przedłożenia oświadczenia producenta trawy syntetycznej o jego przynależności do ESTO.
Wyposażenie
-
bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
-
siatki do bramek - 2 sztuki,
-
Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 m x 32,10 m, powierzchni całkowitej 613,11 m2 (pole do gry 15,10 m x 28,10 m)
-
podbudowa przepuszczalna,
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ) i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ).
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) i Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ).
Technologia układania nawierzchni:
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej
-
obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki
-
tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 sztuki
-
mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki
-
konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej
-
słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki
-
siatka do siatkówki - 1 sztuka,
-
Ogrodzenie terenu
Wokół obiektu ogrodzenie z siatki stalowej panelowe ażurowe prefabrykowane na słupkach stalowych o wysokości 4 m. Piłkochwyty o wysokości min. 6 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ) i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Budowa budynku zaplecza socjalnego boisk sportowych
Budynek sanitarno - szatniowy, niski, nie podpiwniczony, wysokość 1 kondygnacja nadziemna, moduł Standard. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Budowa drogi dojazdowej
Ciąg pieszo - jezdny z kostki betonowej typu POLBRUK gr. min. 8 cm, podbudowa z piasku i tłucznia kamiennego, podsypka cementowo-piaskowa, krawężniki betonowe. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Budowa sieci i zewnętrznej instalacji wodociągowej
Budowa sieci wodociągowej de110PVC, w zakresie od istniejącej sieci wodociągowej do studni wodomierzowej, i budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej de40PE, w zakresie od studni wodomierzowej do budynku; szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Budowa sieci i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy de160PVC, w zakresie od istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej do studni KS16, i budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej o średnicy de160PVC, w zakresie od studzienki kanalizacji sanitarnej KS16 do budynku; szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Budowa instalacji odwodnienia terenu boisk
Budowa instalacji drenarskiej, odprowadzającej wody opadowe z płyty boiska do piłki nożnej i boiska wielofunkcyjnego za pomocą drenażu podziemnego; odwodnienie boisk do studni chłonnych; szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
-
Budowa zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej
Budowa zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej w zakresie kablowego zasilania projektowanego budynku zaplecza oraz kablowego zasilania projektowanych masztów oświetleniowych; przedmiot zamówienia nie obejmuje rozbudowy sieci elektroenergetycznej w zakresie od miejsca włączenia do istniejącej linii kablowej do złącza kablowo-pomiarowego włącznie z budową złącza kablowo-pomiarowego ZK-3b+2TL; szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Załącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 6 - Przedmiary robót
Załącznik nr 7 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: 90 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-
dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
-
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
-
dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości; przy składaniu ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
-
Wymagania dotyczące wadium
-
Przystępując do postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
-
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
-
pieniądzu,
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
-
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
-
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na konto depozytowe Urzędu Gminy w Banku PEKAO S.A. I Oddział Stargard Szczeciński nr 421240390111110000 42165187.
-
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
-
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy, pokój 205.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 21 sierpnia 2008 roku do godziny 13:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 21 sierpnia 2008 roku o godzinie 13:15.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów: Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 lipca 2008 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
-
-
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2008-07-30 15:39:30 | 66,4KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 15:39:30 | 145,0KB | 68 razy |
2 | OFERTA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 15:44:55 | 45,2KB | 49 razy |
3 | 1_oswiadczenie_spelnianie_warunkow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 15:45:11 | 26,3KB | 45 razy |
4 | 2_oswiadczenie_wykluczenie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 15:45:28 | 26,1KB | 40 razy |
5 | 3_doswiadczenie_zawodowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 15:45:43 | 26,2KB | 59 razy |
6 | 4_projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 15:46:02 | 111,0KB | 56 razy |
7 | 5_Dokumentacja_projektowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 16:56:02 | 32,2MB | 62 razy |
8 | 6_Przedmiary_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 16:57:37 | 151,2KB | 62 razy |
9 | 7_Specyfikacje_techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 16:59:46 | 6,6MB | 73 razy |
10 | Zalaczniki_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 17:00:08 | 56,6KB | 42 razy |
11 | Przedmiar_robot_do_edycji.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-30 17:00:19 | 28,0KB | 53 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Modyfikacja_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-31 14:53:35 | 885,6KB | |
2 | Wyjasnienie_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-12 11:58:31 | 28,0KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2008-09-05 17:30:17 | 23,7KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2008-09-23 10:13:31 | 73,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 30-07-2008 15:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 30-07-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 29-01-2009 08:30 |