BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO W KLĘPINIE
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA BUDOWĘ BUDYNKU USŁUGOWEGO W KLĘPINIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU
-
Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 40 PLN.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Budowa budynku usługowego w Klępinie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu,
-
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.21.13.50-7 - Budynki wielofunkcyjne
45.11.12.91-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
-
Zakres zamówienia:
budowa budynku usługowego: obiekt o konstrukcji tradycyjnej, wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym, przykryty dachem dwuspadowym krytym blachą dachówkopodobną, mieszczący dwie sale, zaplecze kuchenne z magazynem, bibliotekę z czytelnią, pokój zajęć cichych, sanitariaty, powierzchnia użytkowa obiektu - 388,65 m2, kubatura - 2 811,50 m3, zagospodarowanie terenu: pasaż pieszy, parking na 6 miejsc postojowych, plac rekreacyjno - wypoczynkowy z wydzielonym miejscem na ognisko, plac zabaw dla dzieci, trawniki, żywopłoty, zieleń wysoka, oświetlenie i ogrodzenie terenu.
-
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: do 11 miesięcy, licząc od daty udzielenia zamówienia.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia,
-
dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania robót budowlanych,
-
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż cena złożonej oferty oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
-
dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownicy robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 212, w terminie do dnia 21 września 2007 roku do godziny 13:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala 201, w dniu 21 września 2007 roku o godzinie 13:15.
-
Termin związania ofertą - 30 dni.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Osoby upoważnione do kontaktów: Marek Dłużewski (w zakresie przedmiotu zamówienia), Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) - tel. 091 577-61-29 w. 26, 27.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31 sierpnia 2007 roku.
Wójt Gminy
Kazimierz Szarżanowicz
1
1
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2007-08-31 12:30:28 | 41,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:30:28 | 127,9KB | 79 razy |
2 | SIWZ_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:31:07 | 41,0KB | 44 razy |
3 | SIWZ_zalaczniki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:31:49 | 158,0KB | 72 razy |
4 | SIWZ_przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:44:17 | 772,1KB | 194 razy |
5 | SIWZ_specyfikacja_techniczna_budowlana.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:46:32 | 1,5MB | 394 razy |
6 | SIWZ_specyfikacja_techniczna_elektryczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:47:02 | 59,2KB | 184 razy |
7 | SIWZ_specyfikacja_techniczna_sanitarna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:47:47 | 426,9KB | 60 razy |
8 | SIWZ_dokumentacja_projektowa_sanitarna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:50:55 | 2,2MB | 101 razy |
9 | SIWZ_dokumentacja_projektowa_elektryczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 12:53:15 | 2,4MB | 236 razy |
10 | SIWZ_dokumentacja_projektowa_architektura_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 21:24:37 | 5,6MB | 97 razy |
11 | SIWZ_dokumentacja_projektowa_architektura_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 21:27:25 | 4,7MB | 53 razy |
12 | SIWZ_dokumentacja_projektowa_konstrukcja_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 21:31:39 | 4,8MB | 71 razy |
13 | SIWZ_dokumentacja_projektowa_konstrukcja_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-08-31 21:39:07 | 7,9MB | 47 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | SIWZ_modyfikacja.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-09-04 14:52:01 | 21,1KB | |
2 | Wyjasnienie_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-09-19 18:04:11 | 30,0KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | uniewaznienie.pdf | 2007-10-03 23:15:57 | 378,9KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 31-08-2007 12:30 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 31-08-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 03-10-2007 23:15 |