Ogłoszenie o zawarciu umowy- Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach- Powtórzenie zamówień tego samego rodzaju
Ogłoszenie nr 510279921-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Gmina Stargard: „Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach” w zakresie szczegółowo określonym w protokołach konieczności od nr 1 do 6 ( z wyłączeniem wykonanych robót kanalizacyjnych których to wartość i wykonanie zostało uwzględnione przy zmianie umowy przeprowadzonej na podst art. 144 PZP)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu przewidzianego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 dla Osi Priorytetowej 5 Zrównoważony transport, - Działanie 5.2 Budowa i przebudowa dróg lokalnych (gminnych i powiatowych).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stargard, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 613 410, e-mail sekretariat@gmina.stargard.pl, faks 915 613 411.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach” w zakresie szczegółowo określonym w protokołach konieczności od nr 1 do 6 ( z wyłączeniem wykonanych robót kanalizacyjnych których to wartość i wykonanie zostało uwzględnione przy zmianie umowy przeprowadzonej na podst art. 144 PZP)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GKI.271.133.2019.GCh
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach” w zakresie szczegółowo określonym w protokołach konieczności od nr 1 do 6 ( z wyłączeniem wykonanych robót kanalizacyjnych których to wartość i wykonanie zostało uwzględnione przy zmianie umowy przeprowadzonej na podst art. 144 PZP)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Umowa została zawarta w wyniku konieczności udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robot budowlanych na podst. art. 67 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019 Wartość bez VAT 285726.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: tak
Nazwa wykonawcy: Ben Bruk Sp. z o.o. -Lider konsorcjum tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Nazwa wykonawcy: Benedykt Antoni Chłap „BEN-BRUK” - Partner konsorcjum. tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 285726.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Umowa została zawarta w wyniku konieczności udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robot budowlanych na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Zamawiający zarówno w siwz jak i w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział powtórzenie zamówień tego samego rodzaju. Mając na uwadze, że Wykonawca wykonywał podstawowy zakres umowy niezasadnym ekonomicznie jak i z powodów technicznych o obiektywnym charakterze byłoby zlecenie wykonania innemu podmiotowi. Siwz przewidywała taką sytuację również w przypadku braku koniecznych parametrów pozycji kosztorysowych.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 540279958-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Stargard:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 510279921-N-2019
Data: 23/12/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Stargard, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 613 410, e-mail sekretariat@gmina.stargard.pl, faks 915 613 411.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest: 45231300-8
W ogłoszeniu powinno być: 45100000-8 45111200-0 45111300-1 45233140-2 45112100-6 45231100-6
Załączniki do pobrania
Udzielenie zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 23.12.2019.10.28.47_Og_Ooszenie_nr_510279921.docx | 2019-12-23 10:28:47 | 16,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Chełmiński | 23-12-2019 10:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Chełmiński | 23-12-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 23-12-2019 10:28 |