NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro
NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
1. Zamawiający: Gmina Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5
numer telefonu: 091 577-61-29 numer telefaksu: 091 577-20-27
adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.stargard.pl
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pokój 211, lub poprzez jej nadanie, za zaliczeniem pocztowym, w placówce pocztowej operatora publicznego. Opłata za specyfikację wynosi 15 PLN.
4. Przedmiot zamówienia:
1) Wykonanie robót budowlanych na terenie gminy Stargard Szczeciński,
2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7,
3) Zakres zamówienia: wykonywanie w obiektach gminnych robót budowlanych: roboty dachowe wraz z obróbkami blacharskimi, roboty rozbiórkowe, murarskie oraz malarskie, ocieplenie obiektów, naprawy tynków, okładzin wewnętrznych oraz posadzek, naprawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa i wymiana instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, naprawa i wymiana przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, roboty w zakresie zagospo-darowania terenu.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 grudnia 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną pracę o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia,
3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonywania robót budowlanych,
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownik budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawczym oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego,
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %.
10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – pokój 212, w terminie do dnia 31 maja 2007 roku do godziny 13:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – sala 201, w dniu 31 maja 2007 roku o godzinie 13:15.
12. Termin związania ofertą – 30 dni.
13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osoby upoważnione do kontaktów: Marek Dłużewski(w zakresie przedmiotu zamówienia) – tel. 091 577-61-29 w.26, Mirosława Antczak (w zakresie procedury postępowania) – tel. 091 577-61-29 w.27.
15. Ogłoszenie o zamówieniu nie podlega przekazaniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Kazimierz Szarżanowicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2007-05-17 15:45:34 | 34,4KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-17 15:45:34 | 1,0MB | 97 razy |
2 | SIWZ_do_pobrania.zip Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-17 15:58:02 | 90,8KB | 49 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja_o_wyborze_oferty.pdf | 2007-06-05 08:12:31 | 22,8KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogloszenie_o_zawarciu_umowy.pdf | 2007-06-14 07:50:02 | 22,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 17-05-2007 15:45 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Dłużewski | 17-05-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 14-06-2007 07:50 |