Przebudowa dróg wewnętrznych w Małkocinie na działce nr 742 i nr 755.
Przebudowa dróg wewnętrznych w Małkocinie na działce nr 742 i nr 755.
Numer ogłoszenia: 121475 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych w Małkocinie na działce nr 742 i nr 755..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Projekt zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dróg wewnętrznych w Małkocinie na działce nr 742 i nr 755 wg dokumentacji projektowo- kosztorysowej stanowiącej załącznik do siwz. 2) W skład dokumentacji projektowo- kosztorysowej wchodzą: a) Opis techniczny. b) Przedmiar robót (kosztorys ofertowy). c) Tabela nr 1 pt. Przeliczenie rzędnych nawierzchni jezdni po projektowanej osi d) Tabela nr 2. Parametry geometryczne zjazdów do posesji e) Tabela nr 3 pt. Obliczenie frezowania nawierzchni bitumicznej f) Tabela nr 4 pt. Obliczenie wyrównania masą AC11W 50-70 g) Plan zagospodarowania terenu- rysunek h) Profil podłużny odcinka A- rysunek i) Profil podłużny odcinka B- rysunek j) Przekroje poprzeczne -normalne odcinek A -rysunek k) Przekroje poprzeczne -normalne odcinek B- rysunek l) Przekroje podłużne zjazdów- rysunek m) Szczegóły konstrukcyjne- rysunek n) Przekroje poprzeczne do przedmiaru robót- rysunek o) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Rbót p) Informacja BIOZ. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3) Pozostałe obowiązki i czynności Wykonawcy wychodzące w zakresie zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in.: a) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz Zamawiającego. 4) Lokalizacja zadania inwestycyjnego- wskazane działki które dotyczy pozwolenie na budowę. 5) Wykonawca załączy do oferty uproszczony kosztorys ofertowy, na który składa ofertę, obejmującą wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorys należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji budowlanej. Zamawiający wyjaśnia że przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). Uwaga: Wykonawca który uzyska zamówienie publiczne przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres prac określonych w Rozdziale 3 zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz, postanowieniami umowy, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami przepisami budowlanymi, przepisami prawa energetycznego, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 8) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 9) Warunki płatności: Faktury płatne, przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur. Podstawą wystawienia faktur jest odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony protokołem odbioru bez stwierdzonych wad. 10) W okresie trwania gwarancji jakości Wykonawca przystąpi do usunięcia każdej stwierdzonej przez Zamawiającego usterki na przedmiocie umowy, w ciągu 3 dni, od otrzymania od zamawiającego zgłoszenia faksem, niezwłocznie potwierdzonego pismem. Zagwarantowany termin usunięcia wad i usterek to termin do 14 dni od dnia zgłoszenia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 procent wartości zamówienia, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.11.20.00-5, 45.11.20.00-5, 45.23.31.40-2, 45.11.30.00-2, 45.23.31.20-6, 45.23.33.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.11.27.10-5, 45.11.20.00-5, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.23.10-8, 45.23.24.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje specjalnego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa jedynie oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.44.2015.GCh.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.44.2015.GCh. . 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonywaniu co najmniej 2 robót budowlanych, budowy lub przebudowy drogi (dróg), w trakcie których wykonał roboty o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda (wypełnić wg. załącznika nr 3).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje specjalnego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa jedynie oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.44.2015.GCh.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.44.2015.GCh. . 2.Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą z 24 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności: drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. (wypełnić wg. załącznika nr 4).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz GKI.271.44.2015.GCh. . 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za wynikłe na tle prowadzenia działalności szkody na kwotę minimum 300 000 zł. Wykonawca musi załączyć do oferty poświadczenie zapłaty składki, chyba że fakt opłacenia składki polisy wynika z przedłożonego dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 94
2 - Proponowany okres gwarancji - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Termin wykonania zamówienia - do dnia 20.11.2015 roku. 2. Termin o którym mowa w ust 1, może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; 2) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w terminie określonym w umowie. 3) nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 4) wstrzymania przez organy nadzoru budowlanego wykonanie robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy; 5) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, np. natrafienie na nieznane obiekty archeologiczne lub elementy instalacji podziemnej, 6) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423 ), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. Inne zmiany: 1) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 2) zmiana dotycząca przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stargard Szczeciński, 73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 14:00, miejsce: Gmina Stargard Szczeciński, 73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest dofinansowana w 80% ze środków Agencji Nieruchomości Rolnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 14.08.2015.10.07.34_Przebudowa_drA_g_wewnA_trznych_w_MaA_kocinie_na_dziaA_ce_nr_742_i_nr_755-_ogA_oszenie.doc | 2015-08-14 10:07:34 | 66KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 14.08.2015.10.07.34_Siwz.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-08-14 10:07:34 | 11,6MB | 123 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 27.08.2015.10.31.51_Pytania.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-08-27 10:31:51 | 48,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 25.09.2015.14.58.25_WybA_r_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2015-09-25 14:58:25 | 612,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 02.10.2015.14.54.02_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2015-10-02 14:54:02 | 37KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Chełmiński | 14-08-2015 10:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Chełmiński | 14-08-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Grzegorz Chełmiński | 02-10-2015 14:54 |