DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO OŚRODKA ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ KUCHNIA GMINNA W PĘZINIE
1. Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11
numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84
adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.
4. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia są artykuły żywnościowe na potrzeby kuchni gminnej w Pęzinie.
- Dostawy będą realizowane przez 11 miesięcy roku w tym w jednym miesiącu (wakacyjnym) przewiduje się zmniejszenie zapotrzebowania.
- Minimalny termin płatności 14 dni.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert całościowych na 9 zadań lub ofert częściowych na poszczególne zadania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone
Pakiet nr 1 - mięso i przetwory wspólny słownik Zamówień: 15100000-9
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez
Kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 2 - Drób i przetwory wspólny Słownik zamówień: 15112000-6
Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez
Kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 3 - Jaja wspólny Słownik Zamówień: 03142500-3
Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 4 - Nabiał wspólny Słownik Zamówień: 15551300-8 , 15510000-6 , 15530000-2 , 15542100-0
Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 5 - Artykuły spożywcze wspólny Słownik Zamówień:
15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15851100-9, 15321000-4
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 6 - Pieczywo wspólny Słownik Zamówień: 15810000-9
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 7 - Warzywa z długim terminem ważności wspólny Słownik
Zamowień15331480-5
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 8 - Warzywa świeże wspólny Słownik Zamówień: .
153311100-8, 03212100-1
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Pakiet nr 9 - Paluszki rybne wspólny Słownik Zamówień: .
15241700-6
Dostawa raz w miesiącu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
5. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015 z wyłączeniem 1 miesiąca wakacyjnego.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne dokumenty.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ)
W przypadku Wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie) - oświadczenie składa każdy Współwykonawca osobno.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych przez wykonawcę.
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informację Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy, iż działa zgodnie z zasadami systemu HACCP (Formularz ofertowy)
- Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) (Formularz ofertowy)
- W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wsparcia tj. oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nie uczestniczy w postępowaniu).
2. Ponadto Wykonawca składa następujące dokumenty:
- projekt umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę - formularz stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji,
- formularz ofertowy - załącznik nr 3
- formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 4
8. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 99 %
Termin płatności - 1 %
10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 8 grudnia 2014 roku do godziny 1100
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 8 grudnia 2014 roku o godzinie 1115
12. Termin związania ofertą - 30 dni.
13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach, których opis zawarty jest w § 8 umowy.
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
17. Osoba upoważniona do kontaktów: Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 listopada 2014 roku.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 28.11.2014.11.06.06_Ogloszenie.pdf | 2014-11-28 11:06:06 | 61,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 28.11.2014.10.05.17_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-28 10:05:17 | 338,7KB | 40 razy |
Odwołania | ||||
1 | 03.12.2014.18.22.42_INFORMACJA_O_UNIEWAZNIENIU_PRZETARGU.pdf | 2014-12-03 18:22:42 | 14,9KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 03.12.2014.18.22.42_INFORMACJA_O_UNIEWAZNIENIU_PRZETARGU.pdf | 2014-12-03 18:22:42 | 14,9KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 28-11-2014 10:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 28-11-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 03-12-2014 18:27 |