Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO dla Ośrodek Administracyjnego Szkół Gminy Stargard Szczeciński

OGŁOSZENIE

 

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

NA SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO.

1. Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11

numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl

2. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.

4. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości ok. 20 000 litrów w ciągu roku do autobusu szkolnego Jelcz L 090M, samochodu Fiat Ducato, samochodu Volkswagen oraz samochodu Renault Master zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

- Zakupione paliwo musi spełniać wymagania określone w normie PN-EN 590:2010 (U) Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań.

-Oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku ( Dz. U. 2013.1058 t.j.) w okresie obowiązywania umowy tj. dwanaście miesięcy od dnia podpisania umowy na dostawę oleju napędowego, w ilości : 20 000 litrów.

W przypadku zmiany określonych wyżej norm i przepisów oferowany olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.

5. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Za spełnienie warunku :

a) posiadania uprawnień do działalności - Zamawiający uzna posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna wykonanie w okresie trzech ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia,

c) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/niespełna. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych ustawą oraz określonych przez Zamawiającego:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
  2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  5. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  6. Dokument potwierdzający posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  7. Oświadczenie zawierające gwarancję, że każda partia przedmiotu dostawy będzie bezwzględnie spełniać parametry zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki (aktualnie Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r.- Dz. U. 2013.1058 t.j.).
  8. Oświadczenie, w którym Wykonawca wskaże producenta oferowanego oleju napędowego.
  9. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informację Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Dokumenty o których mowa w punktach 1 do 9 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty:

  1. wzór umowy, wypełniony w zakresie dotyczącym Wykonawcy i parafowany przez Wykonawcę -formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,
  2. wykaz dostaw-formularz stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ

.8. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   

cena - 50 %.

upust - 50 %

10.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 26 listopada 2014 roku do godziny 1200

11.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 26 listopada 2014 roku o godzinie 1215

12.Termin związania ofertą - 30 dni.

13.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach, których opis zawarty jest w § 8 umowy.

14.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

16.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

17.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

18.Osobami upoważnionymi do kontaktów:   Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.

19.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 listopada 2014 roku.

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 18.11.2014.15.26.03_OGLOSZENIE.pdf 2014-11-18 15:26:03 58,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 18.11.2014.15.19.41_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-11-18 15:19:41 268,8KB 82 razy
2 18.11.2014.15.24.43_zalaczniki_olej_napedowy.zip Po terminie otwarcia ofert 2014-11-18 15:24:43 44,9KB 71 razy
Wynik postępowania
1 28.11.2014.11.24.46_INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.pdf 2014-11-28 11:24:46 25,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 18-11-2014 15:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 18-11-2014
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 28-11-2014 11:24