Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy świetlicy wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w Tychowie.

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy świetlicy wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w Tychowie.
Numer ogłoszenia: 179159 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy świetlicy wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w Tychowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy świetlicy wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w Tychowie z zastosowaniem założeń do projektowania (załącznik nr 10 do siwz), oraz z wykorzystaniem posiadanych dokumentów: a) Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stargard Szczeciński działek oznaczonych numerami 262/2, 262/4, 261/3, 260/2, 260/4, położonych w obrębie ewidencyjnym Tychowo. b) Mapa. 3) Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). d) Kosztorys winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130, poz. 1389). e) Proponowane rozwiązania techniczne muszą być zgodne z normami i wytycznymi obowiązującymi w tym zakresie oraz przepisami prawnym i technicznymi. Rozwiązania techniczne powinny zapewnić niskie koszty budowy i eksploatacji obiektu. f) Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego na Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy i przebudowy szkoły podstawowej wraz z dobudową sali gimnastycznej i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sowno w oparciu o dokumenty zawarte niniejszej siwz. Zamawiający wymaga, aby w dokumentacji projektowej nie występowały nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń. g) Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń powinny być tak sformułowane, aby nie utrudniać uczciwej konkurencji (art.29 ust. 2 pzp), tj. aby nie wskazywać na dostawcę lub producenta, nie można też przywoływać instrukcji konkretnego producenta, chyba że jest to uzasadnione specyfiką zamówienia. W takim przypadku podając nazwy własne producentów oraz dostawców oraz nazwy typów materiałów i urządzeń należy dodać zapis lub równoważny (art. 29 ust. 3 pzp). 4) Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy udostępni dla przeprowadzenia wizji obiekty szkolne które są przedmiotem opracowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.30.00-7, 71.32.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub przebudowy (zgodnie z definicjami ustawy Prawo budowlane) , obejmującej obiekt budowlany użyteczności publicznej, spełniający poniższe warunki: kubatura min. 5 000 m 3, zakończony uzyskaniem pozwolenia na budowę. (wypełnić wg. załącznika nr 3).
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a) co najmniej jedną osobą z minimum 36 miesięcznym doświadczeniem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane, stwierdzające prawo do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4. b) co najmniej jedną osobą z minimum 36 miesięcznym doświadczeniem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 c) co najmniej jedną osobą z minimum 36 miesięcznym doświadczeniem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za wynikłe na tle prowadzenia działalności szkody na kwotę minimum 100 000 zł. Wykonawca musi załączyć do oferty poświadczenie zapłaty składki, chyba że fakt opłacenia składki polisy wynika z przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin wykonania zamówienia tj. 1) etap I - koncepcja architektoniczno-urbanistyczna - w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania niniejszej umowy, 2) etap II - dokumentacja projektowo-kosztorysowa wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych - do 150 dni kalendarzowych od podpisania niniejszej umowy. 2. Termin o którym mowa w ust 1, może ulec zmianie w przypadku: 1) przedłużającej się procedury wydawania przez właściwe organy warunków technicznych, uzgodnień, opinii koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, gdzie winy nie ponosi Wykonawca. Inne zmiany treści umowy: 1) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stargard Szczeciński, 73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 14:00, miejsce: Gmina Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5,73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Numer ogłoszenia: 179225 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 179159 - 2014 data 20.08.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, fax. 91 5613411.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.5).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zamawiający przewiduje udzielenie do 50 % zamówień uzupełniających.

    Numer ogłoszenia: 181351 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014

    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

    Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 179159 - 2014 data 20.08.2014 r.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, fax. 91 5613411.

    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

    II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub przebudowy (zgodnie z definicjami ustawy Prawo budowlane) , obejmującej obiekt budowlany użyteczności publicznej, spełniający poniższe warunki: kubatura min. 5 000 m 3, zakończony uzyskaniem pozwolenia na budowę. (wypełnić wg. załącznika nr 3)..
  •  

  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub przebudowy (zgodnie z definicjami ustawy Prawo budowlane) , obejmującej obiekt budowlany użyteczności publicznej, spełniający poniższe warunki: kubatura min. 2 500 m 3, zakończony uzyskaniem pozwolenia na budowę. (wypełnić wg. załącznika nr 3)..

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 20.08.2014.14.38.54_Siwz.zip Po terminie otwarcia ofert 2014-08-20 14:38:54 5,1MB 442 razy
2 25.08.2014.09.34.26_Zmiany_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-08-25 09:34:26 37KB 128 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 25.08.2014.09.46.46_Zmiana_ogA_oszenia.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-08-25 09:46:46 24KB
2 28.08.2014.13.28.23_pytania_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-08-28 13:28:23 27,5KB
Wynik postępowania
1 22.10.2014.13.23.05_WybA_r_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2014-10-22 13:23:05 373,4KB
Udzielenie zamówienia
1 29.10.2014.11.19.26_OgA_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc 2014-10-29 11:19:26 34KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Chełmiński 20-08-2014 14:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-08-2014
Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Chełmiński 29-10-2014 11:19