Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

PRZEDSZKOLA GÓRĄ

 

OGŁOSZENIE

 

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

„PRZEDSZKOLA GÓRĄ”

 

  1. Zamawiający:    Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński

73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11

numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84

adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl

 

  1. Tryb zamówienia:   przetarg nieograniczony

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń placu zabaw oraz sprzętu do oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Stargard Szczeciński z podziałem na poszczególne części, realizowanego w ramach poddziałania 9.1.1. w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach programu operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI.

Priorytet : IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,

Działanie: 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,

Poddziałanie : 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej,

Projekt : pt. „Przedszkola górą” Nr POKL.09.01.01 - 32-126/13-00.

 

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oddzielnie na poszczególne części.

Część I - Dostawa wyposażenia i montaż placu zabaw w szkołach Gminy Stargard Szczeciński,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ.

 

Część II - Dostosowanie pomieszczeń poprzez zakup i montaż wyposażenia do utrzymania czystości, mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych do szkół Gminy Stargard Szczeciński.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ,

 

Część III - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, art. plastycznych do szkół Gminy Stargard Szczeciński.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ,

 

Część IV - Dostawa oraz montaż sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarek do szkół Gminy Stargard Szczeciński.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 i 6a do SIWZ.

 

Uwaga !

Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne, sprzęt, artykuły objęte zamówieniem w pogrupowanych pakietach według załącznika 6 i 6a do SIWZ na następujący adres:

  1. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grzędzicach, ul. Gryfa 6, 73-110 Stargard Szczeciński tel. 915764169;

  2. Szkoła Podstawowa w Małkocinie, Małkocin 54, 73-110 Stargard Szczeciński tel. 915783273;

  3. Szkoła Podstawowa w Sownie, Sowno 1, 73-110 Stargard Szczeciński tel.915613976;

  4. Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard Szczeciński tel.915776580;

  5. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie, Pęzino 66, 73-131 Pęzino tel.915613776;

 

  1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum:

- 24 miesięcy na sprzęt multimedialny i komputerowy, wyposażenie placów zabaw:

- 12 miesięcy na pozostały przedmiot zamówienia, zgodnie z gwarancjami producentów.

  1. Oferowane i dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczony znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami PN: EN, certyfikaty bezpieczeństwa - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w/s bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach z dnia 31.12.2002r. (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69, ze zm.).

  2. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu, montażu urządzeń placu zabaw oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Dostawa i montaż wyposażenia musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym.

 

5. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować w terminie do 29 sierpnia 2014 r.

 

6. Opis warunków udziału w postępowaniu

    1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące:

      1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

      2. Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

      3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

      4. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy ,że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt. pkt.3 (Załącznik Nr 2 do SIWZ),

      5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa, w art.24 ust.1.

    1. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki określone w rozdziale V pkt 1 ppkt 1-5 mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz:

      1. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Przyjmuje się, że Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje Pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów.

      2. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej i mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z ustanowionym Pełnomocnikiem.

      3. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

      4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę pomiędzy nimi.

      5. Czas trwania umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi obejmować czas realizacji zamówienia i okres udzielonej rękojmi i gwarancji.

      6. W odniesieniu do wymagań wynikających z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane przez Konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań Zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów wymienionych w rozdziale VI ust. 1, które podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego Konsorcjum.

      7. Pełnomocnik podpisuje oświadczenie o spełnieniu warunków udziału na podstawie art.22 ust1 pkt 1-4 stanowiące (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

      8. Każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy podpisując oświadczenie stanowiące (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz składa i podpisuje w imieniu własnym dokumenty wymienione rozdziale VI ust. 2 niniejszej SIWZ.

    2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający informuje, że zgodnie z orzecznictwem oraz stanowiskiem UZP zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę nie spełniają wymogu formy pisemnej. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust.2b ustawy Pzp.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi przez analizę dokumentów i oświadczeń określonych w dziale VI SIWZ złożonych przez Wykonawców.

Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie wykazanie spełnienia któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 Zamawiający żąda:

 

      1. oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

      2. aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

      3. aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w rozdziale VI ust. 2 niniejszej specyfikacji.

    1. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 4 do SIWZ).

    2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 2 do 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

  3. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

  4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

    1. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe Pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

    2. Zamawiający wzywa także zgodnie z art.26 ust. 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP.

 

8. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   cena - 100 %.

 

10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 22 lipca 2014 roku do godziny 1000

 

11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 22 lipca 2014 roku o godzinie 1015

 

12. Termin związania ofertą - 30 dni.

 

13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w granicach określonych w § 11 umowy .

 

14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

15. Osoba upoważniona do kontaktów:   Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 lutego 2012 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gmina Stargard Szczeciński

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 11.07.2014.19.01.08_OGLOSZENIE_PRZEDSZKOLA.pdf 2014-07-11 19:01:08 103,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 11.07.2014.21.42.33_SIWZ_PRZEDSZKOLA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-07-11 21:42:33 709,1KB 384 razy
2 11.07.2014.21.43.07_Zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert 2014-07-11 21:43:07 970,4KB 101 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 17.07.2014.13.10.23_WYJASNIENIA_SIWZ__1_.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-07-17 13:10:23 154,9KB
2 18.07.2014.16.00.55_WYJASNIENIA_SIWZ_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-07-18 16:00:55 25,8KB
Wynik postępowania
1 29.07.2014.08.55.41_INFORMACJA_O_WYBORZE_PRZEDSZKOLA.pdf 2014-07-29 08:55:41 26,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Lange 11-07-2014 19:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Władysława Czyczyn 11-07-2014
Ostatnia aktualizacja: Robert Lange 17-09-2014 15:42