PRZEDSZKOLA GÓRĄ
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
„PRZEDSZKOLA GÓRĄ”
-
Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11
numer telefonu: 091 577-58-02 numer telefaksu: 091 578-38-84
adres poczty elektronicznej: oas@gmina.stargard.pl
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego bip.gmina.stargard.pl/; na pisemny wniosek wykonawcy przekazanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6.
-
Opis przedmiotu zamówienia.
-
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń placu zabaw oraz sprzętu do oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Stargard Szczeciński z podziałem na poszczególne części, realizowanego w ramach poddziałania 9.1.1. w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach programu operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI.
Priorytet : IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie: 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie : 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej,
Projekt : pt. „Przedszkola górą” Nr POKL.09.01.01 - 32-126/13-00.
-
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oddzielnie na poszczególne części.
Część I - Dostawa wyposażenia i montaż placu zabaw w szkołach Gminy Stargard Szczeciński,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ.
Część II - Dostosowanie pomieszczeń poprzez zakup i montaż wyposażenia do utrzymania czystości, mebli, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych do szkół Gminy Stargard Szczeciński.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ,
Część III - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, art. plastycznych do szkół Gminy Stargard Szczeciński.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ,
Część IV - Dostawa oraz montaż sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarek do szkół Gminy Stargard Szczeciński.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 i 6a do SIWZ.
Uwaga !
Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.
-
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne, sprzęt, artykuły objęte zamówieniem w pogrupowanych pakietach według załącznika 6 i 6a do SIWZ na następujący adres:
-
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grzędzicach, ul. Gryfa 6, 73-110 Stargard Szczeciński tel. 915764169;
-
Szkoła Podstawowa w Małkocinie, Małkocin 54, 73-110 Stargard Szczeciński tel. 915783273;
-
Szkoła Podstawowa w Sownie, Sowno 1, 73-110 Stargard Szczeciński tel.915613976;
-
Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard Szczeciński tel.915776580;
-
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie, Pęzino 66, 73-131 Pęzino tel.915613776;
-
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum:
- 24 miesięcy na sprzęt multimedialny i komputerowy, wyposażenie placów zabaw:
- 12 miesięcy na pozostały przedmiot zamówienia, zgodnie z gwarancjami producentów.
-
Oferowane i dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczony znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami PN: EN, certyfikaty bezpieczeństwa - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w/s bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach z dnia 31.12.2002r. (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69, ze zm.).
-
W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu, montażu urządzeń placu zabaw oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Dostawa i montaż wyposażenia musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
5. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 29 sierpnia 2014 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu
-
-
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące:
-
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
-
Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
-
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
-
Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy ,że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt. pkt.3 (Załącznik Nr 2 do SIWZ),
-
Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4, (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
-
-
Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa, w art.24 ust.1.
-
-
W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki określone w rozdziale V pkt 1 ppkt 1-5 mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz:
-
Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Przyjmuje się, że Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje Pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów.
-
Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej i mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z ustanowionym Pełnomocnikiem.
-
Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
-
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę pomiędzy nimi.
-
Czas trwania umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi obejmować czas realizacji zamówienia i okres udzielonej rękojmi i gwarancji.
-
W odniesieniu do wymagań wynikających z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane przez Konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań Zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów wymienionych w rozdziale VI ust. 1, które podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego Konsorcjum.
-
Pełnomocnik podpisuje oświadczenie o spełnieniu warunków udziału na podstawie art.22 ust1 pkt 1-4 stanowiące (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
-
Każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy podpisując oświadczenie stanowiące (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz składa i podpisuje w imieniu własnym dokumenty wymienione rozdziale VI ust. 2 niniejszej SIWZ.
-
-
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
-
Zamawiający informuje, że zgodnie z orzecznictwem oraz stanowiskiem UZP zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę nie spełniają wymogu formy pisemnej. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust.2b ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi przez analizę dokumentów i oświadczeń określonych w dziale VI SIWZ złożonych przez Wykonawców.
Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie wykazanie spełnienia któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3.
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
-
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
-
-
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 Zamawiający żąda:
-
-
-
oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w rozdziale VI ust. 2 niniejszej specyfikacji.
-
-
-
-
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
-
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 2 do 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
-
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
-
Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe Pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
-
Zamawiający wzywa także zgodnie z art.26 ust. 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP.
-
8. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %.
10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w terminie do dnia 22 lipca 2014 roku do godziny 1000
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 6, w dniu 22 lipca 2014 roku o godzinie 1015
12. Termin związania ofertą - 30 dni.
13. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w granicach określonych w § 11 umowy .
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
15. Osoba upoważniona do kontaktów: Edyta Wirzynkiewicz - tel. 091 578-38-84.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 lutego 2012 roku.
Gmina Stargard Szczeciński
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 11.07.2014.19.01.08_OGLOSZENIE_PRZEDSZKOLA.pdf | 2014-07-11 19:01:08 | 103,9KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 11.07.2014.21.42.33_SIWZ_PRZEDSZKOLA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-11 21:42:33 | 709,1KB | 384 razy |
2 | 11.07.2014.21.43.07_Zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-11 21:43:07 | 970,4KB | 101 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 17.07.2014.13.10.23_WYJASNIENIA_SIWZ__1_.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-17 13:10:23 | 154,9KB | |
2 | 18.07.2014.16.00.55_WYJASNIENIA_SIWZ_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-07-18 16:00:55 | 25,8KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 29.07.2014.08.55.41_INFORMACJA_O_WYBORZE_PRZEDSZKOLA.pdf | 2014-07-29 08:55:41 | 26,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Lange | 11-07-2014 19:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Władysława Czyczyn | 11-07-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Lange | 17-09-2014 15:42 |