Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Stargard

Założenie dodatkowych punktów świetlnych w miejscowości Kurcewo w Gminie Stargard Szczeciński.

Założenie dodatkowych punktów świetlnych w miejscowości Kurcewo w Gminie Stargard Szczeciński.
Numer ogłoszenia: 120011 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie dodatkowych punktów świetlnych w miejscowości Kurcewo w Gminie Stargard Szczeciński..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Założenie dodatkowych punktów świetlnych w miejscowości Kurcewo w Gminie Stargard Szczeciński. Zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej siwz. 2) W skład dokumentacji technicznej wchodzą: a) Opis techniczny. b) Przedmiar robót. c) Plan zagospodarowania- rysunek nr 1. d) Schemat ideowy zasilania- rysunek nr 2 e) Schemat ideowy zasilania- rysunek nr 3 f) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót. g) Warunki techniczne przyłączenia Enea Operator Sp. z o.o. h) Zgoda Starostwa Powiatowego. i) Opinia o zgodności z planem zagospodarowania. j) Opinia ZUD k) Decyzja Zarządu Powiatu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonywaniu co najmniej 2 robót budowlanych, budowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, w trakcie które wykonywał roboty o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą z 12 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. (wypełnić wg załącznika nr 4).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za wynikłe na tle prowadzenia działalności szkody na kwotę minimum 500 000 zł. Wykonawca musi załączyć do oferty poświadczenie zapłaty składki, chyba że fakt opłacenia składki polisy wynika z przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca dołączy do oferty uproszczony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stargard Szczeciński,73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5, pok 303, cena 150 złotych brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stargard Szczeciński,73-110 Stargard Szczeciński, Rynek Staromiejski 5, w sekretariacie Urzędu Gminy, pok. 215..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Numer ogłoszenia: 120201 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 120011 - 2014 data 04.06.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, fax. 91 5613411.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 1. Termin wykonania zamówienia - do 4 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Termin o którym mowa w ust 1, może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; 2) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w terminie określonym w umowie. 3) nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 4) wstrzymania przez organy nadzoru budowlanego wykonanie robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy; 5) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, np. natrafienie na nieznane obiekty archeologiczne lub elementy instalacji podziemnej, 6) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. Nr 907 j.t.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. 3. Inne zmiany: 1) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 2) zmiana dotycząca przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych..

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 04.06.2014.09.10.27_ogloszenie.doc 2014-06-04 09:10:27 46,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 04.06.2014.09.10.27_Specyfikacja_istotnych_warunkA_w_zamA_wienia.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:10:27 215,5KB 268 razy
2 04.06.2014.09.11.08_zal1-_Formularz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:11:08 54,5KB 240 razy
3 04.06.2014.09.13.19_zal2-Oswiadczenie_o_spelnianiu.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:13:19 35,5KB 240 razy
4 04.06.2014.09.15.02_zal3-_Doswiadczenie_Wykonawcy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:15:02 35,5KB 244 razy
5 04.06.2014.09.15.38_zal4-_Wykaz_osA_b_budowlane-elektryczne.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:15:38 37KB 235 razy
6 04.06.2014.09.15.59_zal5-_Oswiadczenie_dot._wykluczenia_z_24_ust_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:15:59 28,5KB 236 razy
7 04.06.2014.09.16.17_zal6-_Oswiadczenie-_Grupy_kapitaA_owe.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:16:17 37,5KB 234 razy
8 04.06.2014.09.16.30_zal7-_umowa_wzA_r.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:16:30 136,5KB 258 razy
9 04.06.2014.09.49.20_Fw__Projekt_w_pdf.zip Po terminie otwarcia ofert 2014-06-04 09:49:20 4,5MB 257 razy
Wynik postępowania
1 30.06.2014.14.21.32_Wybor_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2014-06-30 14:21:32 88,2KB
Udzielenie zamówienia
1 05.08.2014.08.46.39_OgA_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc 2014-08-05 08:46:39 29,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Chełmiński 04-06-2014 09:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Chełmiński 04-06-2014
Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Chełmiński 05-08-2014 08:46